Weg Vista

bulletje

Weg Vista
Ik heb mijn laptop geformateerd, en kwam er toen achter dat ik nog geen
herstelcd gemaakt had. (stom). Ik heb wel papieren waar mijn
registratienummer in staan van mijn Legale Vista. Is er een mogelijkheid om
een Vista op te kunnen vragen met mijn legale registratie nummer ?

bvd

bulletje
Jan Wesselink

Re: Weg Vista

Ik had hier hetzelfde en heb toen vista home basic via bittorrent gedownload
en opnieuw geinstalleerd.
Misschien moet je dan wel even de drivers voor netwerk en videokaart van de
site van de fabrikant downloaden.

Ik weet niet of dit een legale optie is.
Anders had de fabrikant er maar een cd bij moeten doen....

"bulletje" <bulletje@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> om
> een Vista op te kunnen vragen met mijn legale registratie nummer ?

sleutelaar

Re: Weg Vista
gewoon ff een dvd van iemand lenen en vanaf deze installeren .

Aan de hand van het serienummer zal automatisch het goede systeem
geinstalleerd worden .

daarna drivers zoeken bij laptopboer .

suc6

sleutelaar
> [...]
> om
> een Vista op te kunnen vragen met mijn legale registratie nummer ?

Marky

Re: Weg Vista
Je kan inderdaad gewoon een torrent van www.isohunt.com halen, branden en
installeren,
als je een backup maakt van je pc copieer je als het ware hetzelfde alleen
dan MET de drivers...
Je hebt je legale Licentie code, DUS je hebt recht op een windows nood CD,
en een gebrande windows home edition met een lecentie sticker of boekje,
word gezien als backup

hoop je hier voldoende info mee te hebben gegeven,

mvg,
Marky

> [...]
> om
> een Vista op te kunnen vragen met mijn legale registratie nummer ?

Marky

Re: Weg Vista
Quote bulletje:
Ik weet niet of dit een legale optie is.
Anders had de fabrikant er maar een cd bij moeten doen....

Dit is een legale optie voor een persoon met een Vista lecentie.
ze doen er bij de fabriekant geen CD bij, om geld te besparen,
en omdat ze dan geld kunnen verdienen qua reparatie kosten e.t.c.
maarja internet is groot dus downloaden kan ook, en het is volkomen legaal
als je bonnetje van laptop hebt, en de lecentie code.

mvg,
Marky