Pictogrammen weergeven nooit miniatuurweergaqve

Hans

Pictogrammen weergeven nooit miniatuurweergaqve
Als antwoord op de melding Hostproces voor Windows-services werkt niet meer
heb ik ergens gelezen dat het een oplossing zou kunnen zijn als in het
Configuratiescherm > mapopties > Weergave een vinkje geplaatst zou worden bij
Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniatuurweergave. Mijn vraag is wat
betekent deze optie?
Overigens of het probleem van Hostproces hiermee is opgelost weet ik nog
niet omdat het zich zeer onregelmatig voordeed.

mvg
Hans
zoef

Re: Pictogrammen weergeven nooit miniatuurweergaqve
"Hans" <HansNospam@kpnplanet.nl> schreef in bericht
> [...]
> bij
> Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniatuurweergave. Mijn vraag is wat

In Windows Verkenner kun je met "Beeld" kiezen hoe bvb. jpg-bestanden moeten
weergegeven worden - foto's worden verkleind weergegeven tenzij "altijd
pictogrammen, nooit miniatuurweergave" hebt aangevinkt dan krijg je geen
foto te zien in verkenner.

Indien dat je probleem zou oplossen zou dat bvb. kunnen betekenen ( vermoed
ik) dat je een programma om foto's te bekijken hebt geïnstalleerd dat niet
compatible is met Vista ...

Normaal komt die fout ( na SP1) voor wanneer er iets wil starten dat niet
compatible is met Vista ...
Kijk eens in "Systeembeheer/betrouwbaarheidscontrole" of je geen
aanwijzingen vindt over wat er juist misloopt.

zoef

> Overigens of het probleem van Hostproces hiermee is opgelost weet ik nog
> niet omdat het zich zeer onregelmatig voordeed.
>
> mvg
> Hans

Hans

Re: Pictogrammen weergeven nooit miniatuurweergaqve
Zoef,

Wat de vink betreft voor de pictogrammen heb ik deze weer weggehaald. In de
betrouwbaarheidscontrole heb ik gekekeken maar begrijp er helaas niet veel
van. Het enige dat ik kan ontdekken is dat er ergens staat dat
svhost.exe_HPSLPsvc niet meer werkt. De laatste tijd heb ik nogal wat
problemen gehad heb met een nieuwe HP printer die ik draadloos kan activeren.
Ik heb echter geen enkel idee hoe nu verder.

mvg
Hans

> [...]
> activeren.
> Ik heb echter geen enkel idee hoe nu verder.

Of de melding "Hostproces voor Windows-services werkt niet meer" iets te
maken heeft met "svhost.exe_HPSLPsvc" weet ik niet zeker - ik acht de kans
echter groot.

Je moet bij HP gaan zoeken naar jouw specifieke printer en kijken of daar
geen updates voor drivers en/of utilities te vinden zijn.
Eventueel tijdelijk een uninstall van die printer doen en kijken of je het
probleem nog hebt.
Eventueel HP support via hun Website contacteren.

zoef