AUB help

peter

AUB help
Geachte vista gebruikers.
Ik heb recovery disk nodig voor een laptop Acer 7520.Kan iemand mij helpen??
Zal daar zeer erkentelijk voor zijn.

Re: AUB help
After serious thinking peter wrote :
> Geachte vista gebruikers.
> Ik heb recovery disk nodig voor een laptop Acer 7520.Kan iemand mij
> helpen??

Acer support?
http://snipurl.com/3fl2x [www_acer_nl]

Re: AUB help

"peter" <peter@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> Geachte vista gebruikers.
> Ik heb recovery disk nodig voor een laptop Acer 7520.Kan iemand mij
> helpen??
> Zal daar zeer erkentelijk voor zijn.

Nou die heb ik laatst gebeld, ook voor een setje herstel dvd's
Wat een zooitje daar zeg, nooit werd de telefoon opgenomen, en op een
gegeven moment kon ik me naam en tel nummer in spreken.
Dagen er na, werd ik terug gebeld door de acer helpdesk
Zo een setje nieuwe herstel dvd's koksten verdommen 60 euro, buiten de
verzendkosten!
Stuur maar op zeg ik, want ik heb ze toch nodig. NOOIT meer wat van gehoord!

Werkt alt F10 niet bij je, of heb je alles gewist [net als ik] een tijdje
geleden!

--
Mvrg!

Marky

Re: AUB help
neem evencontact op met: 0800-0158 gratis nummer van Acer die kunnen je
pricies zeggen wat je moet doen om hun windows terug te krijgen, en anders
download windows vista vanaf een torrent site, en voer je eigen lecentie
code in (tevinden op JOU onderkant van de laptop!)

mvg,
Mark

> [...]
> Geachte vista gebruikers.
> Ik heb recovery disk nodig voor een laptop Acer 7520.Kan iemand mij

Je kan ook gewoon een torrent van www.isohunt.com halen, branden en
installeren met je eigen windows vista serialkey,
als je een backup maakt van je pc copieer je als het ware hetzelfde alleen
dan MET de drivers...
Je hebt je legale Licentie code, DUS je hebt recht op een windows nood CD,
(anders had je ook niet mogen backuppen van je huidige windows vista
installatie)
en een gebrande windows home edition met een lecentie sticker of boekje,
word gezien als backup

hoop je hier voldoende info mee te hebben gegeven,

mvg,
Marky

<David> schreef in bericht news:48a2f3b3$0$25676$bf4948fe@news.tele2.nl...

> [...]

> gehoord!
>

> Werkt alt F10 niet bij je, of heb je alles gewist [net als ik] een tijdje

peter

Re: AUB help
Hoi Marky.
Bedankt voor andwoord,moest wel lachen omrent je tel gesprek haha.

Ik zal je Torrent site tip zeker proberen.
Mijn dank is groot Marky.!!!!
Groetjes en nog een fijne dag..
Peter.

"Marky" wrote:

> [...]
> word gezien als backup
>
> hoop je hier voldoende info mee te hebben gegeven,

peter

Re: AUB help
Ook veel dank voor dit antwoord.
Gr Peter.

"Marky" wrote:

> [...]
> download windows vista vanaf een torrent site, en voer je eigen lecentie
> code in (tevinden op JOU onderkant van de laptop!)

Nee helaas helpt F10 niet.
60 euro,zijn ze gek geworden bij Acer.Wel dure laptops vekopen ,maar
klantviendelijk ho maar,

Toch bedankt voor de moeiten David !!
Gr Peter.

"David" wrote:

> [...]

> Werkt alt F10 niet bij je, of heb je alles gewist [net als ik] een tijdje

peter

Re: AUB help
Hij draai weer als een tiet Marky.vis isohunt.
Nogmaals bedankt.!!!