ineens een wit scherm

jane

ineens een wit scherm
Krijg ik een brand telefoontje van een kennis, dat haar laptop bij het
aanzetten overgaat in een wit scherm.

Even is er een gewoon buroblad en daarna wordt alles wit, zonder iets.

Zelf heb ik dit nog nooit gehad, maar wat kan er aan de hand zijn?

Re: ineens een wit scherm
jane presented the following explanation :
> [...]
> iets.
>
> Zelf heb ik dit nog nooit gehad, maar wat kan er aan de hand zijn?

Wat gebeurt er als ze op Esc of Alt-F4 drukt?

jane

Re: ineens een wit scherm

news:mn.64de7d88bd319944.72151@wilgeenmail.invalid ...
> jane presented the following explanation :

> Wat gebeurt er als ze op Esc of Alt-F4 drukt?

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl

ik zal dit ff doorbellen en vragen.....

Re: ineens een wit scherm
jane schreef op 12-8-2008 20:20:
> [...]
>
> Even is er een gewoon buroblad en daarna wordt alles wit, zonder iets.
>
> Zelf heb ik dit nog nooit gehad, maar wat kan er aan de hand zijn?

Malware ??
Opstarten in Veilige Modus ... verschil?

jane

Re: ineens een wit scherm

news:55b0a$48a1e337$5353d4bc$25080@cache120.multik abel.net...

> Malware ??
> Opstarten in Veilige Modus ... verschil?

Hoi KarelV,

Tja, het is een digibeet, dus opstarten in de veilige modus is geheimtaal
voor haar.
Ik krijg overigens net een telefoontje van haar, het heeft met een muis/dan
wel aanwijzer te maken.
Ze heeft een andere muis (draadloos met zo'n usb zendertje) trachten te
installeren en vanaf die tijd gaat het mis. Draadmuis weer in gebruik, maar
zodra het aanwijzerpijltje wordt verschoven, springt het beeldscherm op wit.

Re: ineens een wit scherm
jane schreef op 12-8-2008 22:02:

> [...]
> zodra het aanwijzerpijltje wordt verschoven, springt het beeldscherm op wit.

In Apparaatbeheer de muis verwijderen ('installatie ongedaan maken') en
dan die bedrade muis bij opnieuw opstarten maar weer laten installeren?
[misschien moet er zelf langs gaan, als dat te moeilijk is .... ]

jane

Re: ineens een wit scherm

"karelV" <karelV@degroeten.local> schreef in bericht news:2bf48$

> In Apparaatbeheer de muis verwijderen ('installatie ongedaan maken') en
> dan die bedrade muis bij opnieuw opstarten maar weer laten installeren?
> [misschien moet er zelf langs gaan, als dat te moeilijk is .... ]

hoi,

dat laatste heb ik dus maar gedaan.
Niets lukte en als laatste poging heb ik systeemherstel gedaan, maar omdat
ik zelf geen Vista heb, maar XP
en het bij Vista toch heel anders gaat, heb ik maar gegoogled, hoe dat bij
Vista ging.
Enfin hiermee is het dus gelukt. Ik vermoed dat een gratis virusscanner toch
een en ander heeft veroorzaakt, want toen die
er ook af was, was het probleem verholpen.
Vervolgens de gratis AVG erop gezet en alles lijkt weer naar behoren te
functionneren!

Groeten maar weer,
Jane

> [...]

news:mn.64de7d88bd319944.72151@wilgeenmail.invalid ...
> jane presented the following explanation :

> Wat gebeurt er als ze op Esc of Alt-F4 drukt?

Het is al opgelost, zie bericht aan KarelV.
Bedankt voor je suggestie en die Vistabits is een handige site!