attachement

Hogerheijde

attachement
In Windows Mail I want an attachement only to be attached. When it is a photo
it is displayed within the message. I don't want it to be. What is yhe
solution.
Gandalf Gladstone

Re: attachement

"Hogerheijde" <Hogerheijde@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> In Windows Mail I want an attachement only to be attached. When it is a
> photo
> it is displayed within the message. I don't want it to be. What is yhe
> solution.

The recipient will receive the photo image as an attachment!
Give it a try by sending a copy to yourself!

Hogerheijde

RE: attachement
Ik bedoel hiermee, dat in mijn mail wel de attachement wordt getoond als
paperclip, maar ook in de getoonde email. Ik wil dus alleen de bijlagen in de
paperclip en niet onder in de email,

"Hogerheijde" wrote:

> In Windows Mail I want an attachement only to be attached. When it is a photo
> it is displayed within the message. I don't want it to be. What is yhe
> solution.

Re: attachement
Hogerheijde explained on 11-8-2008 :
> Ik bedoel hiermee, dat in mijn mail wel de attachement wordt getoond
> als paperclip, maar ook in de getoonde email. Ik wil dus alleen de
> bijlagen in de paperclip en niet onder in de email,

Foto invoegen via Nieuw Bericht > Invoegen > Bestand. (Niet via
Afbeelding dus!)

GJ.Oomens

Re: attachement

http://email.about.com/od/windowsmai...line_image.htm
--
Gérard
Paul Lejeune

> [...]

> photo
> it is displayed within the message. I don't want it to be. What is yhe

Nooit Nederlands geleerd soffie ?
(Moeilijk he om niet de popie jopie uit te hangen !)

Paul

Re: attachement
Paul Lejeune formulated the question :
> [...]

> Nooit Nederlands geleerd soffie ?
> (Moeilijk he om niet de popie jopie uit te hangen !)

Gelieve normaal te reageren...
Soms kunnen mensen onterecht denken dat ze zich op een engelstalig
forum
bevinden...

Paul Lejeune

Re: attachement

> Gelieve normaal te reageren...
> Soms kunnen mensen onterecht denken dat ze zich op een engelstalig forum
> bevinden...

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl

Ik reageer zoals het mij dunkt !
Dat soffie zit vaker in deze NL nieuwsgroep dus van
onterecht denken dat hij zich op een engelstalig bevind
is dus onzin.
Puur de patser uithangen en dat HAAT ik.

Paul

Re: attachement
Paul Lejeune schreef op 12-8-2008 12:44:

> Ik reageer zoals het mij dunkt !

> Puur de patser uithangen en dat HAAT ik.

PLOINK

Re: attachement [OT]
Paul Lejeune explained on 12-8-2008 :
> [...]

> onterecht denken dat hij zich op een engelstalig bevind
> is dus onzin.
> Puur de patser uithangen en dat HAAT ik.

Waar ik me de laatste tijd meer en meer aan irriteer (en met mij veel
regelmatige bezoekers van dit forum) is dit soort ongenullige, niet ter
zake doende reacties. :-X

Door het me**** afzeiken van (al dan niet nieuwe) bezoekers blijven zij
liever weg dan dat ze nog eens een vraag te durven stellen. Dit lijkt
_mij_ toch absoluut _niet_ de bedoeling. Dit is een _support forum_,
als
je graag anderen helpt ben je hier van harte welkom, kom je om alleen
maar commentaar te leveren, blijf dan liever *weg*.

Bij mij verdwijn je nu me**** in het (zo langzamerhand aardig volle)
vergeetputje van *PLOINK*...