[Vista & Kopieren] Oplossing is Totalcommander

Marky

[Vista & Kopieren] Oplossing is Totalcommander
Beste mensen,

In vista duurt het eeuwen voordat je een keer een bestandje heb over gezet,
voor een bestandje van 1kb duurt het al 40 seconden!
dus ik heb een programma gedownload.
dit is een shareware product van Ghisler, werkte ik ook mee op XP!
maar kopieren gaat een stuk sneller omdat hij niet de softwarematige
encrypties van Vista gebruikt om bestanden over te zetten.
het heet Total Commander en is hier te downloaden:
http://www.ghisler.com/download.htm
heel veel kopieer suc6 toegewenst!

Groeten,
Mark

Nico

Re: [Vista & Kopieren] Oplossing is Totalcommander
> [...]
> encrypties van Vista gebruikt om bestanden over te zetten.
> het heet Total Commander en is hier te downloaden:

Oh das niks nieuws, gebruik het al heel wat jaren, dus ook voor Vista.
Alleen is geen freeware, maar ja als je een goed progje hebben wil,
koop het dan toch. :x

--
Nico

Marky

Re: [Vista & Kopieren] Oplossing is Totalcommander
Het werkt, maar er zij veel mensen die het niet gebruiken...
ik draai er al mee sinds de eerste versie
en het word steeds beter en makkelijker
en iedereen kan het gebruiken...
alleen jammer van het begin schermpje met dat 1,2,3
ik heb nog de mazzel dat mijn vader vroeger de key heeft gekocht

"Nico" <master.man-nospam@hccnet.nl> schreef in bericht

> [...]

> alleen jammer van het begin schermpje met dat 1,2,3
> ik heb nog de mazzel dat mijn vader vroeger de key heeft gekocht

Dat zeg ik ff kopen voor een paar euro's en je hebt een heel goed
progje, mag je best voor betalen hoor, doe ik ook.

--
Nico

Marky

Re: [Vista & Kopieren] Oplossing is Totalcommander
inderdaad

> Dat zeg ik ff kopen voor een paar euro's en je hebt een heel goed progje,
> mag je best voor betalen hoor, doe ik ook.
>
> --
> Nico

Pierre Melser

Nico wrote:

> Dat zeg ik ff kopen voor een paar euro's en je hebt een heel goed
> progje, mag je best voor betalen hoor, doe ik ook.

Ik moet eerlijk zeggen dat het zijn geld echt de moeite waard is; ik gebruik
best nogal wqat progjes zonder te betalen maar dit heb ik al jaren geleden
willen kopen, het is goud waard

Pierre

Marky

Re: [Vista & Kopieren] Oplossing is Totalcommander
Het is zeker goud waard,
DE Norton Commander voor windows.
DE Rolsroys onder de verkennings techniek in windows