opstart wachtwoord vergeten

Toine

opstart wachtwoord vergeten
Ik ben mijn opstart wachtwoord vergeten en heb geen diskette aangemaakt om
eventueel een ander wachtwoord aan te maken. Nu start mijn laptop niet verder
op als het beginscherm waar ik het wachtwoord moet invullen.

Wat moet ik doen????? Help mij a.u.b.
edward

Re: opstart wachtwoord vergeten

"Toine" <Toine@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> verder
> op als het beginscherm waar ik het wachtwoord moet invullen.

zoek eens in Help en ondersteuning op 'wachtwoord vergeten'.
Als dat allemaal niet lukt moet je opnieuw installeren.

Marky

Re: opstart wachtwoord vergeten
invervolg, een wachtwoord maken, en opschrijven op papiertje en in je
portomonee doen....
of opslaan in je mobieltje...

weet je zeker dat je hem niet weer kwijt raakt.

maar voor nu zal ik ff zoeken voor je ...

> [...]
> verder
> op als het beginscherm waar ik het wachtwoord moet invullen.

Inez

> [...]
> verder
> op als het beginscherm waar ik het wachtwoord moet invullen.

Vind het bar lastig het wachtwoord. is er een mogelijkheid om er van af te
komen?

Inez.

Inez schreef op 11-8-2008 22:05:
> "Toine" <Toine@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> Vind het bar lastig het wachtwoord. is er een mogelijkheid om er van af
> te komen?

Start - ConfigScherm - Gebruikersaccounts - Uw wachtwoord wijzigen (en
dat mag je dan ook blank maken)

Of automatisch laten inloggen:
Start - typ in 'zoekvak' control userpasswords2 <enter>
en haal het vinkje weg voor 'Gebruikers moeten .... enz.'. Dan wordt bij
afsluiten gevraagd welke user automatisch mag inloggen.

(Als je geen password hebt ingesteld, dat veld leeg laten)

Ina

Re: opstart wachtwoord vergeten

news:3dcc$48a0a4ad$5353d4bc$21969@cache100.multika bel.net...

> [...]
> afsluiten gevraagd welke user automatisch mag inloggen.
>
> (Als je geen password hebt ingesteld, dat veld leeg laten)

Bedankt Karel!!
Inez

tamar

RE: opstart wachtwoord vergeten
ik heb precies hetzelfde. Een maand op vakantie en mijn laptop kent mijn
wachtwoord niet meer en kan niet meer opstarten. Al die tips voor het opnieuw
instellen van de gebruikers etc. helpen niet, want je kan niet eens
opstarten! Packard Bell zegt dat je via F11 (bij aanzetten) een
herstelprocedure kan opstarten, maar dan zijn al je bestanden weg! Heb jij
intussen al een oplossing?

tamar schreef op 18-8-2008 12:00:
> [...]
> opstarten! Packard Bell zegt dat je via F11 (bij aanzetten) een
> herstelprocedure kan opstarten, maar dan zijn al je bestanden weg! Heb jij

Begin eens met
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

Verder kwam ik in de links van
http://www.google.nl/search?source=i...e+zoeken&meta=