ik krijg met geen mogelijkheid sp1 geinstalleerd.

Geralda

ik krijg met geen mogelijkheid sp1 geinstalleerd.
Heb alle draadjes gelezen, over dit probleem. Maar het lukt me nog steeds niet.
Via Window Update wordt SP1 aangeboden, maar deze geeft fout code 80070005
aan. Ook heb ik apart SP1 van internet gedownload, maar ook deze geeft
dezelfde interne fout aan.
Op microsoftsite gezocht naar deze code, maar daar vindt ik het niet. Alle
andere oplossingen uitgeprobeerd.
In veilige modus proberen te installeren. Dat lukte ook niet.
Verder het geheugen en schijf op foutmeldingen gescand.
Anti-virusprog. uitgezet.
Het lijkt er op dat ik alleen nog maar alles opnieuw kan installeren, wil
het lukken, maar dat is eigenlijk de allerlaatste optie..

Weet iemand wat deze fout is?
Ik heb een HP Pavilion DV9000-serie
Vista Home Premium
AMD turion 64 X2 Mobile Technology TL-56 1,80 GHz, 32-bits besturingssysteem.

grt
geralda
(Er is een vraag over HP en SP1, maar daar kan ik ook niets mee, omdat
windows update SP1 gewoon aanbiedt.)

Geralda

RE: ik krijg met geen mogelijkheid sp1 geinstalleerd.
btw.. er mislukken wel meer windowupdates, maar dat zijn de office updates,
en ik ga er altijd van uit, dat dat komt omdat ik office niet netjes heb
aangekocht. Verder verberg ik nog wel es wat updates, bijv. windowmail (omdat
ik die toch niet gebruik), en windowmediaspeler, (omdat ik die bij toch niet
meer werkt)
Dit nog even tussendoor..

"Geralda" <Geralda@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> (omdat
> ik die toch niet gebruik), en windowmediaspeler, (omdat ik die bij toch

Misschien mislukt daarom SP 1 ook wel, illegale MS producten op de pc

Zou zomaar kunnen!

--
Mvrg!

Geralda

Re: ik krijg met geen mogelijkheid sp1 geinstalleerd.
als het aan mij ligt, vliegt office eruit, en gebruik ik alleen nog maar
openoffice, het nadeel is dat de overgrote meerderheid nog gewoon office
gebruikt, en ik veel dingen maak voor anderen. Openoffice bestanden draaien
niet allemaal even vlekkeloos op andere officsprodukten, en wordt ik dus
eigenlijk gedwongen om een duur produkt aan te schaffen, wat ik dus niet wil.
(maar dit wordt zo een hele andere discussie)

Alle andere updates voor windows Vista daar heeft mn pc geen enkele moeite
mee..

"David" wrote:

> "Geralda" <Geralda@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> >

> Misschien mislukt daarom SP 1 ook wel, illegale MS producten op de pc

> [...]

Marky

Re: ik krijg met geen mogelijkheid sp1 geinstalleerd.
Beste geralda,

Ik heb alles goed af kunnen ronden vandaag inclusief SP1, alle updates
geinstalleerd.
ja zelfs de drivers die ik niet had geinstalleerd, zijn normaal gevonden en
geinstalleerd met de windows updates mee.
mijn geluidskaart bijvoorbeeld die kon niet geinstalleerd worden met de
standaard setup van vista(wat ik niet snap want in xp wil die wel plug en
play installeren).
Maar servicepack 1 kan je niet veel van merken.
volgends mij zitten er met servicepack 1 nog meer fouten dan voor
servicepack 1.
ik kan bijvoorbeeld mijn bluetooth stickje van Sitecom niet eens gebruiken,
terweil ik gewoon de drivers van sitecom site haal, en voor windows Vista
32bits.
en hij geeft gelijk na installatie een Blue screen of death, geheugen dump
en krijg windows vista niet meer gestart.

ik hoop echt dat de volgende windows versie beter word, en anders, raad ik
iedereen aan over te stappen op een Opensource Operating system, linux,
genaamd Ubuntu!

en ik gun het de developers van Ubuntu zeker,

met vriendelijke groeten,
Mark.

Geralda schreef op 10-8-2008 15:29:

> Op microsoftsite gezocht naar deze code, maar daar vindt ik het niet. Alle
> andere oplossingen uitgeprobeerd.

Microsoft biedt gratis e-mail en telefonische ondersteuning aan bij
problemen met Vista SP1:
https://support.microsoft.com/oas/de...4&gprid=500921

Proet

"Geralda" <Geralda@discussions.microsoft.com> wrote in message
> [...]
>
> grt
> geralda
> (Er is een vraag over HP en SP1, maar daar kan ik ook niets mee, omdat

Kijk eens hier, met 11.700 hits staat er vast wel een goede tip bij:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...0005+vista+sp1. Een eerste scan
geeft aan dat je niet geautoriseerd bent om SP! of onderdelen te
installeren.

Geralda

Re: ik krijg met geen mogelijkheid sp1 geinstalleerd.
Deze zin kom ik veel tegen bij het zoeken in google (nederlands)
ERROR_ACCESS_DENIED (0x80070005) is meestal vanwege Anti-virus software (AV
niet uitgeschakeld),

maar ik krijg de melding "er is een interne fout opgetreden, foutcode
80070005"
De AV oplossing heb ik al geprobeerd. Dat werkte dus niet.
Moet ik het misschien installeren als Aministrator of i.d. Als gewone
gebruiker heb ik niet alle beheer over mn eigen pc.
Nou nog uitzoeken hoe ik dat doe..

"Proet" wrote:

> [...]

> installeren.

Geralda

Re: ik krijg met geen mogelijkheid sp1 geinstalleerd.
Nou das ook niets, want ik ben al de administrator, dus zou ik alle rechten
over het beheer van mn pc moeten hebben.
Ik kom daar ook niet verder mee.

Geralda schreef op 11-8-2008 19:46:

> Moet ik het misschien installeren als Aministrator of i.d. Als gewone
> gebruiker heb ik niet alle beheer over mn eigen pc.
> Nou nog uitzoeken hoe ik dat doe..

Rechtsklik op het installatiebestand - Uitvoeren als Administrator