Vista media center./ on line media

viervorst28

Vista media center./ on line media
Wanneer ik met het media center de on line media wil bekijken werken
de thema kanalen en bij uitzending gemist niet. Verder werkt alles
prima.
De programma zijn wel te bekijken door ze via de bekende links op te
rooepen maar via media center werken ze niet.
De internet verbinding werkt.
Als het betreffende programma via mediacenter wordt aangeroepen biv 3
voor 12 komen de programma's naar voren en kan er een worden
geselecteerd bijv geschiedenis tv. Als deze wordt gestart komt het
bekende rondje waarna het beeld gaat flikkeren en vervolgens op zwart
gaat.

Is het mogelijk instellingen aan te passen.
Is er ergens een beschrijving van de instellingen en de werking?
Wellicht een manual.

Wie kan helpen.
edward

Re: Vista media center./ on line media

"viervorst28" <g.visser3@upcmail.nl> schreef in bericht
> [...]
> gaat.
>
> Is het mogelijk instellingen aan te passen.
> Is er ergens een beschrijving van de instellingen en de werking?

online misschien beter gewoon via http://nl.wwitv.com/ ?

GJ.Oomens

Re: Vista media center./ on line media
On Sun, 10 Aug 2008 02:21:23 -0700 (PDT), viervorst28
<g.visser3@upcmail.nl> wrote:

> [...]
>geselecteerd bijv geschiedenis tv. Als deze wordt gestart komt het
>bekende rondje waarna het beeld gaat flikkeren en vervolgens op zwart

Vista x64? Heb ik ook last van als ik die online media uitprobeer. Op
drie verschillende pc's, met verschillende hardware, maar allemaal
x64.
--
Gérard

GJ.Oomens wrote :

> Vista x64? Heb ik ook last van als ik die online media uitprobeer. Op
> drie verschillende pc's, met verschillende hardware, maar allemaal
> x64.

Ook hier hetzelfde in Vista x64. Op m'n x86 laptop gaat het wel goed.
Gelukkig gebruik ik dat WMC niet...

GJ.Oomens

Re: Vista media center./ on line media
On Mon, 11 Aug 2008 09:19:59 +0200, Mamamegs [MS MVP]
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> wrote:

>Ook hier hetzelfde in Vista x64. Op m'n x86 laptop gaat het wel goed.
>Gelukkig gebruik ik dat WMC niet...

Ook als je niet in full screen werkt/kijkt?
--
Gérard

Re: Vista media center./ on line media
GJ.Oomens used his keyboard to write :
> On Mon, 11 Aug 2008 09:19:59 +0200, Mamamegs [MS MVP]

> Ook als je niet in full screen werkt/kijkt?

Even getest, dan gaat het de eerste keer wél goed. Switch ik dan naar
full-screen dan heb ik zwart beeld. Terug in een venster lukt het dan
ook weer niet om media af te spelen. Sluit ik WMC en start ik het weer
opnieuw op dan krijg ik op Uitzending Gemist de foutmelding "Geen
Toegang". Ook crashed WMC om de haverklap. (... has stopped working...)
:-(

GJ.Oomens

Re: Vista media center./ on line media
On Mon, 11 Aug 2008 22:32:25 +0200, Mamamegs [MS MVP]

> [...]
>opnieuw op dan krijg ik op Uitzending Gemist de foutmelding "Geen
>Toegang". Ook crashed WMC om de haverklap. (... has stopped working...)

Dank je voor het testen.

Nu gaarne nog even testen alleen in venster, dus niet overschakelen
naar full screen. Geen zwart scherm?
Verder werkt het bij mij ook niet. Zie bij Nederland 4 helemaal geen
digitale kanalen. Ook heel vreemd. Bij uitzending gemist zie ik wel
de uitzendingen, maar ze starten niet op. Allemaal in een venster,
want in full screen heb ik ook nog steeds een afwisseling van zwart en
beeld.
--
Gérard
GJ.Oomens

Re: Vista media center./ on line media
On Mon, 11 Aug 2008 22:53:14 +0200, GJ.Oomens <gj.news@inter.nl.net>
wrote:

> [...]
>de uitzendingen, maar ze starten niet op. Allemaal in een venster,
>want in full screen heb ik ook nog steeds een afwisseling van zwart en

Heb nog wat zitten rommelen met de instellingen (allow applications in
program library to...) en nu doet ie het wel, alleen dan in een
venster. Behalve journaal24 en politiek24, die doen het op de een of
andere manier niet. Full screen blijft ook problemen geven. Het is wel
behelpen met dat programma onder x64.
--
Gérard

news:mn.5d487d88ef4d646a.72151@wilgeenmail.invalid ...
> [...]

> opnieuw op dan krijg ik op Uitzending Gemist de foutmelding "Geen
> Toegang". Ook crashed WMC om de haverklap. (... has stopped working...)

WMC is in feite een onding, oorspronkelijk bedoeld om de PC 'ín de
huiskamer' te integreren met tv. Dat is nu volkomen overbodig geworden met
digitale kabel tv die dit soort grappen al hebben geintegreerd in het
pakket. M.a.w. WMC is op sterven na dood.

"edward" <edward@email.com> schreef in bericht

> [...]

> digitale kabel tv die dit soort grappen al hebben geintegreerd in het
> pakket. M.a.w. WMC is op sterven na dood.

Waarbij aantekenend dat WMC nu blijkbaar vaak wordt aangewend voor het
tegenovergestelde: integratie van de PC 'op zolder' met digitenne-tv. Dat is
dus vragen om moeilijkheden.