Filmdowloads

Spruyt Jozef

Filmdowloads
Weet iemand of het veilig is zich te registreren bij (download NOVA)
http://www.downloadnova.com/sign-up
en of er iets moet betaald worden?

Groetjes,

Jozef
Jan Besar

Re: Filmdowloads
Op Sat, 9 Aug 2008 15:28:11 +0200, "Spruyt Jozef"
<jozef.spruyt@mobistarmail.be> schreef:

>Weet iemand of het veilig is zich te registreren bij (download NOVA)
>http://www.downloadnova.com/sign-up
>en of er iets moet betaald worden?
>
>Groetjes,
>
>Jozef

A. Dit is toch echt een NG mbt Vista.
B. Als je even de moeite neemt om te lezen wat er op de site staat,
had je deze vraag niet in de NG behoeven te stellen.
kor

Re: Filmdowloads
Spruyt Jozef heeft ui****gezet op 9-8-2008 :
> Weet iemand of het veilig is zich te registreren bij (download NOVA)
> http://www.downloadnova.com/sign-up en of er iets moet betaald worden?
>
> Groetjes,
>
> Jozef

je moet eerst hier heen
http://www.pearle.nl/brillen/leesbril/

en dan hier heen

http://www.downloadnova.com/frequently-asked-questions

Zo werkt dat niet stukken beter

--
Groetjes van Kor

Frans

Re: Filmdowloads

"kor" wrote:

> Spruyt Jozef heeft ui****gezet op 9-8-2008 :

> [...]

Zou de grote baas weten, dat na geregistreerd te zijn, hij gratis Vista en
XP kan downloaden ;-))
kor

Re: Filmdowloads
Frans formuleerde op zaterdag :

> Zou de grote baas weten, dat na geregistreerd te zijn, hij gratis Vista en
> XP kan downloaden ;-))

nee staan toch alleen maar films op :x

--
Groetjes van Kor

Frans

Re: Filmdowloads

"kor" wrote:

> Frans formuleerde op zaterdag :

> nee staan toch alleen maar films op :x
>
> --
> Groetjes van Kor

Klik eens op; ¨ Applications ¨ en er gaat een schat aan software open, voor
slechts 4.87$
kor

Re: Filmdowloads
Het is z dat Frans formuleerde :

> Klik eens op; Applications en er gaat een schat aan software open, voor
> slechts 4.87$

Ik denk zelf dat je eerder dat geld kwijt bent

--
Groetjes van Kor

Marky

Re: Filmdowloads
als je het even gratis wil doen download je gewoon de legale versie van
utorrent (kijk op google)
en daarna ga je naar de legae site van isohunt.com om illegale stuff te
downloaden :S
kost je niks, maar als justitie en microsoft je pakken...
ben je 50000 euro per stuk software kwijt!!
asjeblieft

"kor" <zoek@home.nl> schreef in bericht
> Het is z dat Frans formuleerde :

> Ik denk zelf dat je eerder dat geld kwijt bent
>
> --
> Groetjes van Kor

Peter B

Re: Filmdowloads
"Marky" <marky@dragonlightchat.com> schreef in bericht
> [...]
> downloaden :S
> kost je niks, maar als justitie en microsoft je pakken...
> ben je 50000 euro per stuk software kwijt!!

Lijkt mij juridisch onmogelijk om per stuk een boete op te leggen zij, de
opsporingsambtenaren, doen een ontdekking van ilegale downloads dat is maar
n overtreding.

Als je twee rollen drop wegneemt dan krijg je ook geen twee boetes of
veroordelingen.

Groetjes, Peter

Marky

Re: Filmdowloads
Nou, software downloaden, ze komen er achter, ze kijken wat het is, geven
het door aan de makers, en die gaan dan kijken of het echt gedownload is of
niet, en gaan dan per fabrikant een aanklacht indienen.

dus ja, meerdere vervolgingen.