image terugzetten met acronis

rijk simdorn

image terugzetten met acronis
l.s.
ik heb een image gemaakt met acronis van mijn c schijf op mijn laptop
aspire 7520 met vista en ook een bootschijf gemaakt
nu ik de image terug wil zetten wil mijn laptop niet opstarten van de
bootschijf ik weet dat het zou moeten gaan met als eerste mogelijkheid
starten van de cd maar ik kom niet in het bios om dat in te stellen hoe doe
ik dat? graag een expert aan het woord
met vr gr rijk

Linea Recta

Re: image terugzetten met acronis
"rijk simdorn" <r.simdorn@chello.nl> schreef in bericht
> [...]
> bootschijf ik weet dat het zou moeten gaan met als eerste mogelijkheid
> starten van de cd maar ik kom niet in het bios om dat in te stellen hoe

Op de eerste plaats: na het maken van een Acronis boot disc: altijd eerst
testen of je er inderdaad jouw computer mee kunt opstarten.
Het bereiken van de BIOS gaat soms door direct na het starten op del te
drukken. Het kan ook een andere toets zijn. Dat wordt meestal (kort) op het
scherm weergegeven.

--
regards,

|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os

ko

> [...]

> starten van de cd maar ik kom niet in het bios om dat in te stellen hoe
> doe ik dat? graag een expert aan het woord

Ook niet via de F12 toets en dan kiezen voor booren van CD?

Ko

ko

Re: image terugzetten met acronis

"ko" <ko@nospam.nl> schreef in bericht

> "rijk simdorn" <r.simdorn@chello.nl> schreef in bericht

> Ook niet via de F12 toets en dan kiezen voor booren van CD?
>
> Ko

Moet uiteraard booten zijn en niet booren, maar die toets zit er naast dus
<G>
KO