Link in bericht geeft fout op, maar werkt wel

Daan

Link in bericht geeft fout op, maar werkt wel
Hallo,

Sinds gisteren krijg ik steeds de volgende foutmelding als ik op een link
klik:
Kan het bestand http://www.xxxxxxx.xx/ niet vinden. Controleer of u de
naam juist hebt
ingevoerd en probeer het daarna opnieuw.

Er staat een rood kruis voor de tekst.

Maar binnen 1 sec. start toch mijn browser op en gaat gewoon naar de
betreffende pagina.
Dit gebeurt op elke link waarop ik klik.

Wie weet een oplossing om hier weer vanaf te komen??

Daan

Re: Link in bericht geeft fout op, maar werkt wel
Daan schreef op 9-8-2008 11:28:
> [...]
> betreffende pagina.
> Dit gebeurt op elke link waarop ik klik.
>
> Wie weet een oplossing om hier weer vanaf te komen??

Heeeeeeeeeeeeel misschien:
In Internet Explorer -> extra - internet-opties - tabblad programma's
zorgen dat IE standaard browser is.

en:
Start -> uitvoeren typ:
regsvr32 urlmon.dll<enter>

news:e591f$489d6a16$5353d4bc$30709@cache100.multik abel.net...

> Heeeeeeeeeeeeel misschien:
> In Internet Explorer -> extra - internet-opties - tabblad programma's
> [...]

Moet je me alweer helpen, maar toch bedankt hiervoor.
Ik gebruik Firefox, dan krijg ik de melding.
maar krijg dan toch direct er achteraan de betreffende pagina.
Ik heb ook Explorer geprobeert.
Krijg ik dezelfde melding.

Maar dan verschijn er een witte pagina, gaat dus niet verder.

Ook systeem herstel gedaan naar 5 dagen terug. Heeft niet geholpen.

vr.gr.

Daan schreef op 9-8-2008 14:19:

> [...]

Deze discussie (met een oplossing) lijkt heel veel op jouw probleem:
http://www.pctuts.be/f244/opgelost-q...iet-14400.html

De OP besluit daarin met:
"Heb zo goed ik kon dat artikel door genomen en heb het probleem kunnen
op lossen. Uiteraard weten jullie graag hoe hé.

Heb alle Add-ons uitgeschakeld, Firefox afgesloten en een link proberen
opstarten en zelfde probleem.
Heb dan ook eens alle privé gegevens in Firefox opgeruimd en dan bingo.
Verder heb ik één voor één de Add-ons terug ingeschakeld en vanaf de
eerste die ik inschakelde ging het weeral fout.
Deed het dan zo : Een Add-ons terug inschakelen en direkt alle privé
gegevens in Firefox opruimen en zo werkte het wel.
Tot ik de Add-ons "Google Toolbar for Firefox" terug inschakelde en ...
dat bleek de boosdoener te zijn, na die terug afgezet te hebben, werken
de links in een mail of op je bureaublad of in een ander programma zoals
je mag verwachten."

Zie ook
http://kb.mozillazine.org/Windows_er...file_-_Firefox

news:66af7$489da6fb$5353d4bc$10065@cache100.multik abel.net...

> [...]
> links in een mail of op je bureaublad of in een ander programma zoals je

Hallo Karel,

Bedankt voor je ideeën en oplossingen, maar helaas.................
Precies gedaan wat hierboven staat maar........ Ik had maar 1 Add-ons.

Nu maar korte metten gemaakt, Firefox verwijderd van mijn Laptop met Revo
Uninstaller.
Machine opnieuw op gestart en Firefox opnieuw geinstalleerd, probleem
opgelost zo te zien.
Het is dus een probleem in Firefox, dat begreep ik ook al uit bovenstaande.

Gelukkig is het zo opnieuw geinstalleerd.

Bedankt.

Daan schreef op 9-8-2008 19:47:

> [...]
> opgelost zo te zien.
> Het is dus een probleem in Firefox, dat begreep ik ook al uit bovenstaande.

Eerder schreef je dat het met Internet Explorer ook fout liep. Is *dat*
nu ook spontaan hersteld?

news:eb57f$489ddabf$5353d4bc$7487@cache100.multika bel.net...

> Eerder schreef je dat het met Internet Explorer ook fout liep. Is *dat* nu
> ook spontaan hersteld?

Hoi Karel,

Herstelling was voor maar even.
Na herinstallatie van Firefox was het probleem verdwenen.
Gisteravond geen last meer van gehad.

Vanmorgen zat het er gewoon weer in, zowel in firefox als IE.
Dus nog steeds géén oplossing.

"Daan" <Combino@chello.nl> schreef in bericht

> [...]

> Gisteravond geen last meer van gehad.
>
> Vanmorgen zat het er gewoon weer in, zowel in firefox als IE.

Nog even.

Firefox verwijderd en weg is het probleem weer.
IE heeft geen problemen, ook de foutmelding blijft nu weg.

Kan ik dan géén Firefox draaien op mijn machine??
Vreemd want een hele tijd heeft het probleemloos gewerkt.

Daan schreef op 10-8-2008 13:39:

> Firefox verwijderd en weg is het probleem weer.
> IE heeft geen problemen, ook de foutmelding blijft nu weg.
>
> Kan ik dan géén Firefox draaien op mijn machine??
> Vreemd want een hele tijd heeft het probleemloos gewerkt.

FF is een puik programma, dat verdenk ik niet zo erg.
Wat gebeurt er als je nu opnieuw opstart? Is het daarna weer fout of ... ?

news:a6bfe$489ed7cc$5353d4bc$10006@cache110.multik abel.net...

> FF is een puik programma, dat verdenk ik niet zo erg.
> Wat gebeurt er als je nu opnieuw opstart? Is het daarna weer fout of ... ?

Nee, Laptop intussen al 2 keer opnieuw opgestart.
1x nadat Firefox was verwijderd.
1x nadat Spyhunter was verwijderd.
Nu gebuik ik weer IE en is er geen probleem meer.

Daan