Kan mijn Windows Vista - UPGRADE (home Prem.) niet instaleren!

Mr. JPM

Kan mijn Windows Vista - UPGRADE (home Prem.) niet instaleren!
Oké, ten eerste wil ik mededelen dat ik de site van microsoft zeer
onduidelijk vind en dan ook echt een min punt geef!

Dan mijn probleem » Ik heb bij de huidige PC een vista upgrade CD van HP
gekregen. Toen ik laatst al mijn werk & belangrijke dingen had gebackupped
bleek dat de CD niet werkte, gelijk bij het erin stoppen gaf het al een
melding:

'deze windows versie is niet ondersteund'

Ik heb eerst contact op genomen met HP, en die wezen mij door naar
Microsoft. Ik weet niet wat het probleem prezies inhoud, maar ik heb deze
windows wel moeten betalen, en wil deze dan ook kunnen gebruiken!

Ik hoop op een snel antwoord & bij voorbaat dank!
zoef

Re: Kan mijn Windows Vista - UPGRADE (home Prem.) niet instaleren!
"Mr. JPM" <Mr. JPM@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> melding:
>
> 'deze windows versie is niet ondersteund'

En welke Windows versie is dat dan wel? Of beter: wat staat er nu op en naar
wat wordt die upgrade CD verondersteld te upgraden?

zoef

Mr. JPM schreef op 8-8-2008 17:56:
> Oké, ten eerste wil ik mededelen dat ik de site van microsoft zeer
> onduidelijk vind en dan ook echt een min punt geef!

Oké, ik zal het Steve dadelijk zeggen ;-)

> bleek dat de CD niet werkte, gelijk bij het erin stoppen gaf het al een
> melding:
>
> 'deze windows versie is niet ondersteund'

Hoezo 'erin stoppen'? Je zal toch wel moeten booten van die DVD om te
kunnen upgraden .....

QPC

> [...]

> windows wel moeten betalen, en wil deze dan ook kunnen gebruiken!
>
> Ik hoop op een snel antwoord & bij voorbaat dank!

Ik begrijp dus dat die HP pc geleverd werd met XP en dat daar een
upgrade-DVD naar Vista bij zat?
Zo ja, pc aanzetten, me**** de DVD plaatsen en vanaf deze DVd opstarten.
Nu zal er een scherm moeten komen waar 'upgrade naar Vista uitvoeren' moet
staan.
Als het allemaal niet lukt, dan heeft HP ongelijk en moet u niet bij
Microsoft klagen, maar bij HP.
zij zijn de leverancier in deze.....

Mr. JPM

"QPC" wrote:

> [...]

> staan.
> Als het allemaal niet lukt, dan heeft HP ongelijk en moet u niet bij

Ja, ik ga deze tips inderdaad even proberen, maar de handleiding gaf aan de
DVD er gewoon in te stoppen & dan 'wanneer het aangaf de Vista DVD erin te
stoppen' dat te doen!

Ik ga eerst eens proberen te booten vanaf de upgrade DVD, en kijken of dat
lukt.

En trouwens, ik ben eerst bij HP geweest > en die gaf aan dat mijn DVD niet
goed zou zijn.