Vista outlook 2003

cja

Vista outlook 2003
Gebruik vista en outlook 2003 als email heb na het versturen van een mail en
dan het afsluiten van outlook altijd de mededeling dat outlook niet meer
werkt. En als ik dan bij de problemen kijk staat het volgende:
Product
Microsoft Office Outlook

Probleem
Werkt niet meer

Datum
7-8-2008 13:05

Status
Rapport verzenden

Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: APPCRASH
Naam van de toepassing: OUTLOOK.EXE
Versie van toepassing: 11.0.8217.0
Tijdstempel van toepassing: 480f95d9
Naam van foutmodule: StackHash_28d8
Versie van foutmodule: 6.0.6001.18000
Tijdstempel van foutmodule: 4791a7a6
Uitzonderingscode: c0000374
Uitzonderingsmarge: 000b015d
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 28d8
Aanvullende informatie 2: 448f3d38f0080db3195f4d362485dc38
Aanvullende informatie 3: 9cd8
Aanvullende informatie 4: d6445cfb26947d0e14e00beaad44ffb3

Extra informatie over het probleem
Bucket-id: 835111443

Wie weet hoe dit is te verhelpen/.
GJ.Oomens

Re: Vista outlook 2003
On Thu, 7 Aug 2008 04:44:00 -0700, cja <cja@discussions.microsoft.com>
wrote:

> [...]
>dan het afsluiten van outlook altijd de mededeling dat outlook niet meer
>werkt. En als ik dan bij de problemen kijk staat het volgende:

Wat voor accounts heb je in Outlook? Is dat Outlook met SP3?

Testen zonder invoegtoepassingen:
/noextensions
http://www.outlook-tips.net/howto/commandlines.htm

Andere programma's meedraaien die iets met Outlook doen? Tijdelijk
uitschakelen om te kijken of dat uitmaakt.
--
Gérard
cja

Re: Vista outlook 2003

"GJ.Oomens" wrote:

> [...]
>
> Andere programma's meedraaien die iets met Outlook doen? Tijdelijk
> uitschakelen om te kijken of dat uitmaakt.

Er draaien geen andere programma's, en het is inderdaad outlook sp3 heb
outlook al 2 keer opnieuw geinstalleerd maar dat blijft het zelfde, heeft het
in het begin goed gedaan na het overschakelen van windows mail.
Gr. Kees
GJ.Oomens

Re: Vista outlook 2003
On Thu, 7 Aug 2008 08:36:02 -0700, cja <cja@discussions.microsoft.com>
wrote:

> [...]
>outlook al 2 keer opnieuw geinstalleerd maar dat blijft het zelfde, heeft het
>in het begin goed gedaan na het overschakelen van windows mail.

Ik heb niet gezegd dat je Outlook opnieuw moest installeren.

Waarom heb je de andere vragen nu niet beantwoord? Verder heb je dus
geen virusscanner en dergelijke op je pc meedraaien?
--
Gérard
cja

Re: Vista outlook 2003

"GJ.Oomens" wrote:

> [...]
>
> Waarom heb je de andere vragen nu niet beantwoord? Verder heb je dus
> geen virusscanner en dergelijke op je pc meedraaien?

Had outlook al opnieuw geinstalleerd voordat ik om hulp vroeg, de accounts
zijn pop/smtp er draait norton 2008. Wat testen zonder invoeg toepassingen
weet niet hoe dat moet. en wat noextensions is weet ik ook niet, het gebeurd
alleen maar na het verzenden van email zonder verzenden en sluiten van
outlook gebeurd er niets.
Gr. Kees
GJ.Oomens

Re: Vista outlook 2003
On Fri, 8 Aug 2008 04:28:00 -0700, cja <cja@discussions.microsoft.com>
wrote:

> [...]
>alleen maar na het verzenden van email zonder verzenden en sluiten van

Bij die /noextensions staat toch een link.
http://www.outlook-tips.net/howto/commandlines.htm
Daar kun je zien wat dat betekent (zonder invoegtoepassingen) en hoe
je het uitvoert. In ieder geval de gehele integratie met Norton
uitschakelen. Die e-mail scan is overbodig.

De invoegtoepassingen in Outlook 2003 schakel je uit onder extra ->
opties -> tabblad overige -> geavanceerde opties -> beheer van
invoegtoepassingen en com-invoegtoepassingen.

Verschil?

Geen verschil? Dan Outlook afsluiten, alle bestanden, mappen en
extensies zichtbaar maken via mapopties in Vista. Daarna outlook.srs
(kan ook een andere naam hebben, dus *.srs), extend.dat en outcmd.dat
verwijderen. Outlook hestarten en nog eens proberen.
--
Gérard