Vista Service Pack 1

R.J.

Vista Service Pack 1
Hoi Allemaal,
Ik durf het haast niet te vragen want er is al zoveel over gezegd, maar
toch;
klopt het dat ik nog steeds geen SP 1 aangeboden heb gekregen met
automatische updates?
Ik weet wel dat ik het handmatig kan downloaden maar ik meen te begrijpen
dat je dan een pakket
krijgt met 5 talen en als je de automatische update krijgt het SP1 is
afgestemd op je eigen taal en dus kleiner is.
Ook heb ik al een stuk gelezen met mogelijke oorzaken waardoor SP1 niet
aangeboden wordt, maar dat is niet
van toepassing op mijn situatie.
gr.
R.J.

Re: Vista Service Pack 1

"R.J." <zweerusnospam@planet.nl> schreef in bericht
> [...]
> afgestemd op je eigen taal en dus kleiner is.
> Ook heb ik al een stuk gelezen met mogelijke oorzaken waardoor SP1 niet

Ik dacht dat het zo was, dat je allemaal losse update's kreeg.
En dat alle die losse update's ongeveer hetzelfde is als sp1

(Karel de vijfde zal wel precies weten hoe het zit)

--
Mvrg!

Re: Vista Service Pack 1
David schreef op 7-8-2008 12:13:

> "R.J." <zweerusnospam@planet.nl> schreef in bericht
>>

> Ik dacht dat het zo was, dat je allemaal losse update's kreeg.
> En dat alle die losse update's ongeveer hetzelfde is als sp1

Nee, SP1 is méér dan de som van losse updates.

Re: Vista Service Pack 1
David pretended :
> [...]

> En dat alle die losse update's ongeveer hetzelfde is als sp1
>
> (Karel de vijfde zal wel precies weten hoe het zit)

Aan zijn nieuwslezer te zien heeft hij nog geen SP1.
Daar staat namelijk: NewsReader : Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
Asl SP1 erop staat is dat Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000

Re: Vista Service Pack 1
R.J. explained on 7-8-2008 :
> [...]
> afgestemd op je eigen taal en dus kleiner is.
> Ook heb ik al een stuk gelezen met mogelijke oorzaken waardoor SP1

De vijf talen versie is alleen van toepassing als je een Engelstalige
versie hebt (of Duits, Frans, Spaans of Japans...)
Je moet dan de stand-alone versie downloaden met 35 talen en die is 544
MB...
http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=en

Maar je weet zeker dat je alle voorbereidende updates binnen hebt?

Hans Schuts

Re: Vista Service Pack 1
Op Thu, 7 Aug 2008 11:55:10 +0200, "R.J." <zweerusnospam@planet.nl>
schreef:

>Ik durf het haast niet te vragen want er is al zoveel over gezegd, maar
>toch;
>klopt het dat ik nog steeds geen SP 1 aangeboden heb gekregen met
>automatische updates?

Dat zal heus wel kloppen als jij dat nog niet hebt gezien. Maar je
bedoelt natuurlijk of je SP1 inmiddels al niet gekregen zou moeten
hebben en dat lijkt me van wel. Zonder SP1 kun je op een gegeven
moment ook geen andere updates meer krijgen en/of installeren, dus ik
zou toch eens bij MS informeren.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
zoef

Re: Vista Service Pack 1
news:mn.3ae57d88a7a60e7b.72151@wilgeenmail.invalid ...

> Aan zijn nieuwslezer te zien heeft hij nog geen SP1.
> Daar staat namelijk: NewsReader : Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
> Asl SP1 erop staat is dat Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000

'k Heb SP1 en Windows Mail 6.0.6000.16386 ...

zoef

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl

zoef

Re: Vista Service Pack 1
"zoef" <zoef@nowhere.invalid> schreef in bericht
> "Mamamegs [MS MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
> news:mn.3ae57d88a7a60e7b.72151@wilgeenmail.invalid ...

> 'k Heb SP1 en Windows Mail 6.0.6000.16386 ...

Ach, da's wat Windows Mail zelf "verklaart" maar in de header van mijn
bericht staat idd. 6.0.6001.18000

zoef

> [...]

> afgestemd op je eigen taal en dus kleiner is.
> Ook heb ik al een stuk gelezen met mogelijke oorzaken waardoor SP1 niet

Nou er staat: Windows is up to date, er zijn geen updates beschikbaar. Heeft
het zin om hier de KB nrs. van de Vista updates te plaatsen?
R.J.

P.S.
Ik hoop niet dat dit bericht nu dubbel verschijnt want ik heb dit al een
keertje om 12.48 verstuurd (het staat wel in mijn verzonden berichten).
En wat ik ook niet begrijp is dat ik mijn vraag wel in zeze groep zie van
ms.news.microsoft.com maar niet in dezelfde groep van Microsoft Communities,
terwijl ik alle andere berichten wel in die 2 groepen zie??
R.J.

Detmer

> [...]

> afgestemd op je eigen taal en dus kleiner is.
> Ook heb ik al een stuk gelezen met mogelijke oorzaken waardoor SP1 niet

Ik heb SP1 (al dan niet terecht ) ook nog niet binnen. (Vista Ultimate NL)
Ik wacht het rustig nog even af, want ik krijg nog wel regelmatig updates
binnen.
m.vr.gr.
Detmer