Vista business N en windows media player

Jaja

Vista business N en windows media player
Hallo allemaal,

Weet iemand hoe je de windows mediaplayer werkend krijgt in een vista
business N editie.
Bij het "schoon installeren" van mijn laptop wordt business N geinstalleerd.
Ik kan deze ook activeren. Kenmerk van de N versie is dat de mediaplayer er
niet standaard in zit (moest van Nelie....), maar dat ie wel achteraf er in
te krijgen zou zijn.
Dat lukt mij nu niet.'
Op internet komt deze klacht regelmatig naar voren, maar weinig echt
recents.
Zijn er mensen met een oplossing hier voor?

Alvast bedankt.

GJ.Oomens

Re: Vista business N en windows media player
On Wed, 6 Aug 2008 21:27:00 +0200, "Jaja" <melk99@live.nl> wrote:

> [...]
>recents.
>Zijn er mensen met een oplossing hier voor?

Krijg je een foutmelding? Installeert ie niet? Of hoe moet ik dit
zien?
Deze?
http://www.microsoft.com/downloads/d...8-5166114010ca
--
Gérard
Jaja

Re: Vista business N en windows media player
Als ik de WMP 11 ga installeren, valideerd hij eerst. Dit gaat goed en
vervolgens begint ie met de installatie. Vervolgens stopt de installatie en
wordt setup afgesloten.
Geen foutmelding, niets.
Als ik het vervolgens opnieuw probeer doet ie exact hetzelfde.
Iemand een idee?

Alvast bedankt.

On Thu, 7 Aug 2008 18:15:25 +0200, "Jaja" <melk99@live.nl> wrote:

> [...]
>wordt setup afgesloten.
>Geen foutmelding, niets.
>Als ik het vervolgens opnieuw probeer doet ie exact hetzelfde.

Alle programma's die meedraaien tijdelijk afsluiten. Verder kijken in
de gebruikers tem map of daar geen tmp/log bestand in staat met meer
details over wat er fout gaat. (Eventueel voor installatie eerst
leegmaken, zodat je het log bestand me**** ziet in de gebruikers temp
map)
--
Gérard
Jaja

Re: Vista business N en windows media player
Hoi,

Daar ben ik weer.
Helaas nog geen succes. Hij valideert, begint te installeren, geeft
vervolgens aan dat setup niet voltooid kan worden en dat is hem dan.
Als foutcode geeft hij:
You've encountered error message 8007F076 while using Windows Media Player.
Additional information is not currently available for this error.

Nog ideeën?

On Fri, 8 Aug 2008 08:09:26 +0200, "Jaja" <melk99@live.nl> wrote:

> [...]
>You've encountered error message 8007F076 while using Windows Media Player.
>Additional information is not currently available for this error.

Vista SP1 staat er wel/niet op? Alle andere updates van Windows worden
wel 'gewoon' geïnstalleerd?

Heb je het nu geprobeerd met alle meedraaiende beveiligingsprogramma's
uitgeschakeld?
En geen extra informatie verder in de gebruikers temp map?
--
Gérard
Jaja

Re: Vista business N en windows media player
SP1 staat er wel op, maar ik heb het ook al zonder SP1 geprobeerd. Overige
updates lopen gewoon binnen. Upgraden vanaf WMP 10 lukt ook niet, omdat
WMP10 niet erkent wordt als Vista capable.
Ik heb het geprobeerd te installeren direkt na de installatie van het
besturingssysteem. Er staat nog geen enkel ander programma op.
In de tmp / temp map geen overige info.

Kortom: schiet mij maar lek...

On Fri, 8 Aug 2008 11:06:19 +0200, "Jaja" <melk99@live.nl> wrote:

> [...]
>Ik heb het geprobeerd te installeren direkt na de installatie van het
>besturingssysteem. Er staat nog geen enkel ander programma op.

Windows defender ook uitgeschakeld?

Dus in C:\Users\[naam]\AppData\Local\Temp staat verder niets?

Ik heb verder geen idee, helaas. Probeer het bij MS of de leverancier
van de pc?
--
Gérard
Jaja

Re: Vista business N en windows media player
Ook uit.
Ik heb helaas ook geen idee. Bij MS inmiddels een klacht aangemaakt.
Zij wisten ook niet echt een oplossing.
Bedankt in ieder geval

> [...]
>
> Dus in C:\Users\[naam]\AppData\Local\Temp staat verder niets?
>
> Ik heb verder geen idee, helaas. Probeer het bij MS of de leverancier

Leen

Re: Vista business N en windows media player
De N-editie is juist een speciale editie zonder Windows media Player.
Nooit gedacht dat iemand deze ergens in het wild tegen te komen..

--

Have a nice day!
Leen