tijdelijke internetmap

koppe ling

tijdelijke internetmap
Het gaat niet om de tijdelijke internet bestanden, maar om de tijdelijke
bestanden van Windows. Onder de map temp, zie ik een map low en hoe weet ik
wat er weg kan? Moet er dan tmp achter een bestand staan of kan een txt
bestand ook worden verwijderd? Zo te zien zijn alle temp bestanden inderdaad
van recente datum, 6/8 om precies te zijn. Via CCleaner heb ik nog gekeken of
ik iets kon aanpassen bij geavanceerd of instellingen. Zodat bijv. me****
alles bij het starten wordt verwijderd of niet alleen na 48 uur. Volgens mij
heb ik ooit wel alles op 0 gehad met de schijfopruiming, dat zou dan alleen
1x hebben gekund toen de computer nieuw was? Vooralsnog is het nu niet meer
het geval en ik durf handmatig niets weg te doen, ook omdat er dan bij
sommige bestanden wordt aangegeven dat het bestand via een ander programma in
gebruik is?! Ik ben dan ook geen computer deskundige, ooit zal het muntje wel
vallen.

Re: tijdelijke internetmap
koppe ling schreef op 6-8-2008 13:04:
> [...]
> gebruik is?! Ik ben dan ook geen computer deskundige, ooit zal het muntje wel

In principe kan *alles* wat in Temp staat weg. Sommige 'lopende'
programma's zetten een bestandje in Temp neer en houden dat vast zolang
dat programma nog actief is. Die bestandjes kun je dus overslaan bij
verwijderen.

GJ.Oomens

Re: tijdelijke internetmap
On Wed, 06 Aug 2008 13:24:05 +0200, karelV <karelV@degroeten.local>
wrote:

> [...]
>programma's zetten een bestandje in Temp neer en houden dat vast zolang
>dat programma nog actief is. Die bestandjes kun je dus overslaan bij

En ik heb dat nog eens getest met CCleaner en die 48 uur
uitgeschakeld. Ruimt netjes alles op. Bij mij is dan niets in gebruik
op dat moment.
--
Gérard