Outlook Express probleem

jane

Outlook Express probleem
Hoi,

heel toevallig kunnen er 2 mensen in mijn kennissenkring ineens niet meer
mailen en ontvangen met Outlook Express en beiden hebben Vista en ook bij
dezelfde provider, Ziggo.
Bellen daarheen is een ramp, wachttijden van minimaal een kwartier....dus
vraag ik het hier.

Iemand ook dit probleem en een oplossing? Account's zijn goed ingesteld, dus
daar ligt het niet aan.

Bedankt evt.
Jane

Bertje

Re: Outlook Express probleem
> [...]
> vraag ik het hier.
>
> Iemand ook dit probleem en een oplossing? Account's zijn goed ingesteld, dus

Waar ben je klant??? Casema, @Home?
Ben je al overgenoen door Ziggo? Dus als je
op de Ziggo pagina bent en klantenservice wilt kijken
blijf je dan op de Ziggo site of wordt je doorverwezen naar je oude
provider?

--
Gr.

jane schreef op 5-8-2008 22:33:
> [...]
> vraag ik het hier.
>
> Iemand ook dit probleem en een oplossing? Account's zijn goed ingesteld, dus

1. Het zal wel over Windows Mail gaan, want OE werkt niet onder Vista.
2. Wat is de foutmelding?

jane

Re: Outlook Express probleem

news:d77b8$4898bbb8$5353d4bc$9059@cache120.multika bel.net...

> 1. Het zal wel over Windows Mail gaan, want OE werkt niet onder Vista.
> 2. Wat is de foutmelding?

Hoi KarelV,

je hebt gelijk het is Windows Mail. De foutmelding is:

0X800CCCOE
socket fout 10061
protocol pop3
poort 110
Beveiligd SSL

Kun je hier iets mee?

jane schreef op 5-8-2008 23:09:

> je hebt gelijk het is Windows Mail. De foutmelding is:
>
> 0X800CCCOE
> socket fout 10061
> protocol pop3
> poort 110
> Beveiligd SSL
>
> Kun je hier iets mee?

Nou, dat is wel erg ver ingekort, de complete foutmelding geeft meer
info (o.a de popserver-naam)
Dit verhaaltje geeft wel aan waar je kunt zoeken (aangenomen dat er geen
mail-storing bij ziggo is .... ):
http://www.computerhandleiding.nl/fo...c0e-email.html

Dus: firewall | e-mail virusscanner | enz

Leen

Re: Outlook Express probleem
Komen ze er wel in met webmail?
http://www.ziggo.nl/mail/mijn-email
Dan weet je in ieder geval dat het aan windows mail ligt (op welke manier
dan ook)

Wellicht zit er een vreemd mailtje in (dat eerder hier geopperd werd)..
Wellicht kan die er dan uit gehaald worden via webmail.

Is het plotseling gebeurd? Wellicht ligt de mail server eruit.

Zoek ook eens op google op " 0X800CCCOE ".

Hier staat bv :
Error 0x800CCCOE w/Vista & Windows Mail & McAfee
Error 0x800CCCOE w/Vista & Windows Mail & McAfee

Gaat het om @home adressen?
--

Have a nice day!
Leen

"jane" <janesterk11@msn.com> schreef in bericht
news:4e48$4898b931$54689641$9427@cache70.multikabe l.net...
> [...]
> vraag ik het hier.
>
> Iemand ook dit probleem en een oplossing? Account's zijn goed ingesteld,

jane

Re: Outlook Express probleem

"Leen" <ms_windows_2000@hotmail.com> schreef in bericht
> [...]
> Leen
> For free tools and information to burn an iso file to CD , DVD , HD DVD ,

Ze komen van Multikabel/Quicknet en zijn nu dus Ziggo

Verder heb ik alles doorgestuurd en ze gaan ermee aan de slag.
Iedereen bedankt alvast.
Wordt vervolgd!

Orion

news:c7597$4898d15e$54689641$19461@cache80.multika bel.net...

> [...]

> Ze komen van Multikabel/Quicknet en zijn nu dus Ziggo
>
> Verder heb ik alles doorgestuurd en ze gaan ermee aan de slag.

Ik zit zelf ook bij Ziggo/Multikabel, en daar is in de loop der maanden de
inlognaam gewijzigd :
was eerst iets van MITEDI36 (bijv.) en is nu het e-mail adres geworden.
Dat moet je dus aanpassen in WinMail

Cor

jane

Re: Outlook Express probleem

"Orion" <nieuwsgroepenlezer@quicknet.nl> schreef in bericht
news:3363a$4899dfde$5468cc08$21989@textcache10.mul tikabel.net...

> [...]

> de inlognaam gewijzigd :
> was eerst iets van MITEDI36 (bijv.) en is nu het e-mail adres geworden.

Ja, dat is gebeurd! daar ligt het niet aan. Evengoed bedankt voor je
meedenken.

jane

Re: Outlook Express probleem

news:cf9c0$4898c4cb$5353d4bc$18017@cache110.multik abel.net...

> [...]
> mail-storing bij ziggo is .... ):
> http://www.computerhandleiding.nl/fo...c0e-email.html
>
> Dus: firewall | e-mail virusscanner | enz

zou nog "wordt vervolgd" ............Het lag inderdaad aan de virusscanner
met nog een restant van een verwijderde Norton ook nog op die pc. Dit alles
verwijderd en een nieuwe scanner erop en toen was alles weer OK!
Hele goeie inschatting van je!

Groeten,
Jane