Windows Mail - Live of niet?

Vlieger

Windows Mail - Live of niet?
Wat is beter: Windows Mail of Windows Live Mail? En waarom dan wel?
edward

Re: Windows Mail - Live of niet?

"Vlieger" <niemand@nergens.nl> schreef in bericht
news:48983766$0$24606$e4fe514c@dreader17.news.xs4a ll.nl...
> Wat is beter: Windows Mail of Windows Live Mail? En waarom dan wel?

vragen die je zelf kunt beantwoorden door het eens uit te proberen.

Vlieger

Re: Windows Mail - Live of niet?

"edward" <edward@email.com> schreef in bericht

> "Vlieger" <niemand@nergens.nl> schreef in bericht
> news:48983766$0$24606$e4fe514c@dreader17.news.xs4a ll.nl...

> vragen die je zelf kunt beantwoorden door het eens uit te proberen.

Dat is een lulantwoord. Heb je wel eens geprobeerd je mail en accounts van
Outlook Express naar Live Mail over te brengen? Maar ik blijf zitten met de
vraag: waarom zou ik Live Mail gebruiken? Ik zie alleen maar een reeks
mappen die niet erg handig zijn, dus: wat is dan het voordeel?

Heb je geen antwoord, zeg dan liever niks. Arrogante opmerkingen zit ik niet
op te wachten.

Hans Schuts

Re: Windows Mail - Live of niet?
Op Tue, 5 Aug 2008 14:51:49 +0200, "Vlieger" <niemand@nergens.nl>
schreef:

> [...]
>mappen die niet erg handig zijn, dus: wat is dan het voordeel?
>Heb je geen antwoord, zeg dan liever niks. Arrogante opmerkingen zit ik niet

Dat is nou echt een reactie die anderen aan zal sporen om jou te
helpen. Nou niet dus! Aan de reactie van Edward is niets arrogants,
met jouw reactie is wel van alles mis.
--

Hans Schuts

Re: Windows Mail - Live of niet?
Vlieger schreef op 5-8-2008 14:51:

> Arrogante opmerkingen zit ik niet op te wachten.

In mijn jeugd zeiden we dan "Kijk naar je eigen" :-(

news:48984ce6$0$24320$e4fe514c@dreader19.news.xs4a ll.nl...

>Ik zie alleen maar een reeks mappen die niet erg handig zijn, dus: wat is
>dan het voordeel?

je geeft dus zelf het anwoord al! over lulligheid gesproken.....

> "Vlieger" <niemand@nergens.nl> schreef in bericht
> news:48984ce6$0$24320$e4fe514c@dreader19.news.xs4a ll.nl...

> je geeft dus zelf het anwoord al! over lulligheid gesproken.....

OK, ik begrijp het. Ik zal iets meer vertellen: ik HEB al beiden gebruikt,
maar ik zie totaal geen voordeel in Live. Dus ik denk: laat ik het eens
vragen. Krijg ik een stom antwoord waar ik helemaal niks mee kan, want dat
slimme voorstel had ik vanzelfsprekend zelf ook al uitgevoerd. Maar als ik
hier met de pet in de hand heel beleefd moet vragen of ik "alsjeblieft" een
antwoordje kan krijgen waar ik wat aan heb, dan komt dat bij mij als
bijzonder arrogant over.

Ik krijg tot nu toe nog steeds geen behoorlijk antwoord, alleen wordt mij
even de les gelezen. Over arrogant gesproken. Ik ben 68, ik zit op zoiets
echt niet meer te wachten. Dus laat dan maar, dan ga ik het wel in adere
groepen proberen. En neem mij alsjeblieft niet kwalijk dat ik hier zomaar
een vraag stelde en nog een bruikbaar antwoord verwachtte ook. Ik vraag mij
echt af wat dit voor nieuwsgroep is, zoiets kom ik nergens anders tegen.
Maar ik ga niet vragen om de hand in eigen boezem te steken, daar is het mij
allemaal te onbelangrijk voor. Tot ziens.

news:489870fb$0$24284$e4fe514c@dreader19.news.xs4a ll.nl...

> [...]

> tegen. Maar ik ga niet vragen om de hand in eigen boezem te steken, daar
> is het mij allemaal te onbelangrijk voor. Tot ziens.

Ik weet overigens niet wie hier de scepter zwaait, maar ik had ook nog iets
over dualboot gevraagd. Ook dat leverde onbruikbare antwoorden op. Elders
heb ik wel een paar goede antwoorden gekregen. Dus in plaats van zo hoog van
de toren te blazen, kunnen de "deskundigen" hier beter eens gaan kijken naar
beantwoorders die wel kennis van zaken hebben.

PetervB

news:489871e6$0$24309$e4fe514c@dreader19.news.xs4a ll.nl...

> [...]

> hoog van de toren te blazen, kunnen de "deskundigen" hier beter eens gaan
> kijken naar beantwoorders die wel kennis van zaken hebben.

Wat een kort lontje. Bij mij komt de term opgeblazen kikker boven.
vr gr Peter

Nico

> [...]
> news:489871e6$0$24309$e4fe514c@dreader19.news.xs4a ll.nl...

> Wat een kort lontje. Bij mij komt de term opgeblazen kikker boven.

Nee Peter, meer heel lange tenen gegroeit in de loop der jaren. :-)

--
Nico