Ondertittels

Spruyt Jozef

Ondertittels
Hallo,

Ik heb onlangs ConvertxtoDvd 3 gedownload voor het omzetten van films en op
dvd (DVD-RW video+data van Fuji) branden met ondertittels. Heb nog wel de
probeerversie.
Na het omzetten zegt het logboek wel dat hij bezig is met het plaatsen van
de
ondertittels (srt. file) , maar na het branden bekijk ik de film met Windows
Media Player
en er zijn geen ondertittels te bespeuren.
Ik werk met Windows Vista Home Premium
Kan er mij iemand hierbij helpen a.u.b. ?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Re: Ondertittels

"Spruyt Jozef" <jozef.spruyt@mobistarmail.be> schreef in bericht
> [...]
> en er zijn geen ondertittels te bespeuren.
> Ik werk met Windows Vista Home Premium
> Kan er mij iemand hierbij helpen a.u.b. ?

Misschien ontbreekt het je aan de juiste codex.
Deze kun je gratis downloaden op het internet.
ff googelen

Re: Ondertittels
Spruyt Jozef schreef op 5-8-2008 8:26:
> [...]
> en er zijn geen ondertittels te bespeuren.
> Ik werk met Windows Vista Home Premium
> Kan er mij iemand hierbij helpen a.u.b. ?

In de links hiervan vind je plenty suggesties:
http://www.google.nl/search?source=i...e+zoeken&meta=

Johnny T

RE: Ondertittels

"Spruyt Jozef" wrote:

> [...]
> en er zijn geen ondertittels te bespeuren.
> Ik werk met Windows Vista Home Premium
> Kan er mij iemand hierbij helpen a.u.b. ?

beste Spruyt Jozef
Kijk bij de instellingen of ondertitteling wel is aangevinkt bij afspelen DVD.
WMP openen ---Extra---Opties---tabblad Dvd----onder taalinstellingen klikken
op knop Standaardinstellingen-----selecteer bij Gesproken taal:
Engels(verenigde Staten [en-US]
en bij Teksten,bijschriften en ondertitels: Nederlands.--en klik op OK
sluit alle vensters en start WMP opnieuw op.