Foutcode 0x8007065D - Breekt back up sessie af

Aker

Foutcode 0x8007065D - Breekt back up sessie af
Wanneer ik de back up sessie van Windows Vista start breekt deze af met fout
code 0x 8007065D.

Wie weet hoe dit is te herstellen?

Het advies op Google gevonden gaat alleen over Windows Media Player maar de
adviezen daar gegeven lossen dit probleem niet op
--
Alf
Hans Schuts

Re: Foutcode 0x8007065D - Breekt back up sessie af
Op Mon, 4 Aug 2008 10:22:04 -0700, Aker
<Aker@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>
>Het advies op Google gevonden gaat alleen over Windows Media Player maar de
>adviezen daar gegeven lossen dit probleem niet op

Klopt, en een combinatie van backup met het foutnummer levert op dat
er niets wordt gevonden. Weet je dus wel zeker dat je het juiste
foutnummer doorgeeft? Heb je de foutoplossing die Vista zelf in huis
heeft, al geprobeerd?

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Detmer

Re: Foutcode 0x8007065D - Breekt back up sessie af

"Aker" <Aker@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> de
> adviezen daar gegeven lossen dit probleem niet op

Alle backups verwijderen (of veilgheidshalve elders opslaan). Een nieuwe
(kleine) backup definitie maken en als opslaglocatie een andere schijf
kiezen om backup weer aan de praat te krijgen.
Daarna weer de gewenste backup definitie maken en de gewenste opslaglocatie
kiezen. Bij het invullen van de schermen even wachten totdat Windows de
informatie "geabsorbeerd" heeft. Niet te snel dus!
Daarna zou het moeten werken.

m.vr.gr.
Detmer

Aker

Re: Foutcode 0x8007065D - Breekt back up sessie af
De volledige tekst is : Geleverde gegevens zijn van een onjuist type foutcode
(0X8007065D)

De oplossing werkte helaas niet
Bedankt voor de moeite Detmer
--
Alf

"Detmer" wrote:

> [...]

> kiezen. Bij het invullen van de schermen even wachten totdat Windows de
> informatie "geabsorbeerd" heeft. Niet te snel dus!

Leen

Re: Foutcode 0x8007065D - Breekt back up sessie af
Staat hier iets bij ?:
http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-2400089.php

"Aker" <Aker@discussions.microsoft.com> wrote in message
> De volledige tekst is : Geleverde gegevens zijn van een onjuist type
> [...]

Aker

Re: Foutcode 0x8007065D - Breekt back up sessie af
Heb nu een back up programma geinstalleerd en dat werkt.
Ga door met onderzoeken wat het probleem is.
heb alle instalaties van na de laatste back up verwijderd, maar dat heeft
ook niet geholpen.
--
Alf