klasse niet geregistreerd

Joyce

klasse niet geregistreerd
Als ik mijn documenten en andere mappen wil open krijg ik iedere keer de
melding "klasse niet geregistreerd". Ik heb al een systeemherstel geprobeerd
en dat heeft ook niet geholpen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Re: klasse niet geregistreerd
Joyce explained :
> [...]
> de melding "klasse niet geregistreerd". Ik heb al een systeemherstel
> geprobeerd en dat heeft ook niet geholpen. Weet iemand wat ik hier

Het kan zijn dat de MSXML parser corrupt is geraakt, je kunt hier de
versie voor Vista halen: http://tinyurl.com/cv4n3

Joyce

Re: klasse niet geregistreerd
Ik heb dit gedaan en het heeft niet geholpen. Ik krijg nog steeds dezelfde
melding.

"Mamamegs [MS MVP]" wrote:

> Joyce explained :

> Het kan zijn dat de MSXML parser corrupt is geraakt, je kunt hier de
> [...]

ko

Re: klasse niet geregistreerd

"Joyce" <Joyce@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> Ik heb dit gedaan en het heeft niet geholpen. Ik krijg nog steeds dezelfde
> melding.

Probeer het volgende eens:
onderin start intikken "cmd" (zonder aanhalingstekens!)
boven in het startmenu rechtsklikken op cmd.exe en kies dan "Uitvoeren asl
Administrator"
in het cmd scherm wat dan komt intikken: "sfc /scannow" (wederom zonder
aanhalingstekens!)
het uitvoeren duurt een tijdje dus rustig wachten.
Als er beschadigde systeembestanden zijn worden die gerepareerd.

Ko

Joyce

"ko" wrote:

> [...]

> het uitvoeren duurt een tijdje dus rustig wachten.
> Als er beschadigde systeembestanden zijn worden die gerepareerd.

Ik heb dit ook gedaan en krijg een melding dat er beschadigde bestanden zijn
gevonden, maar dat ze niet allemaal hersteld kunnen worden. Ik krijg nog
steeds dezelfde melding.

Joyce schreef op 4-8-2008 14:31:
> [...]
> en dat heeft ook niet geholpen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Het *zou* kunnen liggen aan slechte een invoegtoepassing van Verkenner.
Volg eens de methode met ShellExView, zoals die bijv. beschreven staat
in http://www.vistabits.nl/windows_verk....exe_crash.htm
[jouw verkenner crasht dan wel niet, maar toch ....... ]

Joyce

Re: klasse niet geregistreerd
Ik heb dit ook gedaan, maar het heeft ook niet geholpen.

Joyce schreef op 6-8-2008 9:59:
> Ik heb dit ook gedaan, maar het heeft ook niet geholpen.

En als je in veilige Modus opstart? Verschil?

Joyce

"karelV" wrote:

> En als je in veilige Modus opstart? Verschil?

Ook als ik mijn laptop opstart in de veilige modus krijg ik de melding.

Joyce schreef op 7-8-2008 18:57:

> Ook als ik mijn laptop opstart in de veilige modus krijg ik de melding.

Ik heb een paar links hiervan gelezen:
http://www.google.nl/search?source=i...e+zoeken&meta=

Sommigen hadden baat bij het installeren van deze update:
http://support.microsoft.com/kb/935855
[=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=56355d02-1a79-4074-99ee-29936ebc9741]

Een ander had baat bij het installeren van een update van zijn Panda
antivirussoftware

enfin, lees zelf maar wat in die links van google ...........