Update

cocktail

Update
Ik heb een update binnen gekregen de KB936330 Windows Service Pack 1 maar
deze is niet te installeren en kan hem ook niet verwijderen.
--
gouden shaker
Paul Lejeune

Re: Update

"cocktail" <ik_ben_onno@hotmail.com> schreef in bericht
> Ik heb een update binnen gekregen de KB936330 Windows Service Pack 1 maar
> deze is niet te installeren en kan hem ook niet verwijderen.
> --
> gouden shaker

En wat wil je nu dan ?
Hoe kun je nu iets verwijderen wat niet geinstalleerd is ?
Iets meer duidelijkheid zou hier wel op z`n plek zijn.

Paul

Massimo

Re: Update
Hallo Onno,

On Mon, 4 Aug 2008 03:59:03 -0700, cocktail <ik_ben_onno@hotmail.com>
wrote:

>Ik heb een update binnen gekregen de KB936330 Windows Service Pack 1 maar
>deze is niet te installeren en kan hem ook niet verwijderen.

Staat hij dan wel onder Software? (of het equivalent daarvan onder
Vista)?

Wat soms helpt is naar de site van MS gaan, naar downloads voor Vista
en daar het (Nederlandse?) bestand SP1 downen en dat vervolgens
handmatig installeren. Ik raad dan wel aan om voor de installatie
absoluut zoveel mogelijk van de actieve programma's uit te zetten.
Persoonlijk heb ik het zo gedaan met sp3 voor XP gekregen die ook maar
niet goed ge´nstalleerd wilde worden. Ik heb zelf na download de
internetverbinding verbroken zodat ik ook mijn firewall kon uitzetten.

Toen lukte het.

Als dat ook niet lukt, kijk dan eens voor een oplossing op:
http://www.vistabits.nl/

Succes,

Massimo

Re: Update
cocktail submitted this idea :
> Ik heb een update binnen gekregen de KB936330 Windows Service Pack 1
> maar deze is niet te installeren en kan hem ook niet verwijderen.

Krijg je een foutmelding (met code) als je wilt installeren?

cocktail

Re: Update
Ik krijg inderdaad een foutmelding. Met een code.
--
gouden shaker

"Mamamegs [MS MVP]" wrote:

> cocktail submitted this idea :

> Krijg je een foutmelding (met code) als je wilt installeren?

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl

Leen

> Ik krijg inderdaad een foutmelding. Met een code.

Da's mooi.. en wat denk je....evt helpers zijn benieuwd naar deze code..

--

Have a nice day!
Leen

> --
> gouden shaker

cocktail

Re: Update
Sorry maar ben ook maar een leek. Ben blij dat ik dit hier kan vinden.
Maar de code is 80070002. En als ik het niet kan installeren wil ik wel
graag dit weg hebben in mijn nog te installeren updates, omdat ik hem toch
niet kan gebruiken. Snap ie?
--
gouden shaker

"Leen" wrote:

> [...]

> Leen
> For free tools and information to burn an iso file to CD , DVD , HD DVD ,

Re: Update
cocktail schreef op 4-8-2008 23:24:
> [...]
> graag dit weg hebben in mijn nog te installeren updates, omdat ik hem toch

We snappen van alles, maar dit is eindelijk wat concrete informatie. Zie:
http://windowshelp.microsoft.com/Win...9a75f1043.mspx

cocktail

Re: Update
Ok KarelV helemaal gelukt heel hartelijk bedankt voordeze oplossing.

En iedereen bedankt voor de reacties.

Gr. Onno
--
gouden shaker

"karelV" wrote:

> We snappen van alles, maar dit is eindelijk wat concrete informatie. Zie:
> http://windowshelp.microsoft.com/Win...9a75f1043.mspx

pruik

Re: Update