Stuurprogramma TomTom XL vinden

hanneke

Stuurprogramma TomTom XL vinden
Ik heb een TomTom XL gekocht die ik niet kan aansluiten op mijn computer met
Windows Vista Home Premium. Bij de buren op een computer met Windows XP lukt
het wel. Weet iemand hier een oplossing voor?
Bertje

Re: Stuurprogramma TomTom XL vinden

http://www.tomtom.com/plus/service.php?ID=17

--
Gr.
Bertje

hanneke

"Bertje" wrote:

> [...]
>
> --
> Gr.
> Bertje
>

> Ik heb de TomTom Home-installatie wel kunnen voltooien, maar het apparaat zelf maakt geen verbinding met de computer. Het vraagt een stuurprogramma te zoeken via internet of op de eigen computer; beide lukt niet. TomTom-klantenservice zegt dat ik voor het stuurprogramma bij de computerfabrikant Medion moet zijn; deze zegt op haar beurt dat het stuurprogramma niet in Windows Vista zit en dat ik daarvoor bij TomTom moet zijn... Dus nu weet ik niet wat te doen.

Misschien hier een lezen...
http://www.vista-xp.co.uk/forums/gam...ing-my-pc.html

of via de TomTom Club..
http://www.clubtomtom.com/general/to...ry-compatible/

--
Gr.
> [...]

of
http://www.jouwnav.nl/forum/lofivers...hp/t13642.html

--
Gr.
Bertje

hanneke

"Bertje" wrote:

> of
> http://www.jouwnav.nl/forum/lofivers...hp/t13642.html
>
> --
> Gr.
> Bertje
>

> Het antwoord van Quote op het navforum heb ik al uitgeprobeerd, maar lukt ook niet, er wordt geen stuurprogramma gevonden. Ik vind ook geen antwoord op de andere links die je gaf.

Gandalf Gladstone

Re: Stuurprogramma TomTom XL vinden

"hanneke" <hanneke@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]

Om welk stuurprogramma wordt er gevraagd? Naam+versie?

hanneke

"hanneke" wrote:

> [...]

Als ik onder Start "apparaatbeheer"intyp, enter, onbekend apparaat,
stuurprogramma bijwerken, komt de melding: er is een stuurprogramma voor het
apparaat gevonden, maar er is een fout opgetreden tiidens de poging het
stuurprogramma te installeren. Het systeem kan het opgegeven bestand niet
vinden.
Ik moet dan naar de website van de fabrikant gaan om te controleren of er
stuurprogramma's beschikbaar zijn, maar die zijn dus niet te vinden; ook niet
na telefonisch en e-mailcontact.
> [...]

> stuurprogramma's beschikbaar zijn, maar die zijn dus niet te vinden; ook niet

Dan zou ik het niet weten...

Wat je nog wel kunt doen is alles verwijdern
Software en ook in apparatebeheer de USB die dan geel is
Je Pc opnieuw opstarten en nog eens alles stap voor stap
installeren...

Sorry...

--
Gr.
Bertje

hanneke

"Bertje" wrote:

> [...]
> Gr.
> Bertje
>

> In ieder geval hartelijk bedankt voor je pogingen mij te helpen!

Groeten, Hanneke.