MMS-bijlage in Windows Mail niet te openen

Lei Vogten

MMS-bijlage in Windows Mail niet te openen
Onlangs kreeg ik een mail toegestuurd met een MMS-bijlage (foto). Deze krijg
ik niet geopend. Kan iemand mij misschien een tip geven hoe ik deze wl kan
openen? Met dank voor de reactie.
Leon

Re: MMS-bijlage in Windows Mail niet te openen
Lei Vogten wrote on 1-8-2008 :
> [...]
> Deze krijg ik niet geopend. Kan iemand mij misschien een tip geven
> hoe ik deze wl kan openen? Met dank voor de reactie.

Wat is de bestandsextentie en heb je wel een programma om die extentie
te kunnen openen?

Lei Vogten

Re: MMS-bijlage in Windows Mail niet te openen

news:mn.0c6a7d889418c7e2.72151@wilgeenmail.invalid ...

> Wat is de bestandsextentie en heb je wel een programma om die extentie te
> kunnen openen?

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl

Beste Mamamegs,
Dank voor de reactie.
De opgegeven extensie is html.html.
Leon

Re: MMS-bijlage in Windows Mail niet te openen
Lei Vogten used his keyboard to write :
> "Mamamegs [MS MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
> news:mn.0c6a7d889418c7e2.72151@wilgeenmail.invalid ...

> Beste Mamamegs,
> Dank voor de reactie.
> De opgegeven extensie is html.html.
> Leon

Kun je het bestand wel opslaan en dan openen? Vind de dubbele html
extensie wel wat vreemd.

Lei Vogten

Re: MMS-bijlage in Windows Mail niet te openen
Beste Mamamegs,
Ik kan het bestand opslaan op bblad en openen. De inhoud is dan als volgt:

Hierbij ontvangt u een mms-bericht.
Open de bijlage om het mms-bericht te bekijken.
Het mms-bericht is verstuurd met een mobiele telefoon.
In het e-mailadres van de afzender kunt u het telefoonnummer zien van degene
die dit bericht heeft gestuurd.
Antwoorden op dit bericht is niet mogelijk.
Voor meer informatie over de mogelijkheden van mms ga naar
http://www.telfort.nl/mms

De inhoud van het mms-bericht zou een foto moeten zijn; die zie ik helaas
niet.
Bedankt voor uw reactie.
Leon

news:mn.1b147d8868c59e0e.72151@wilgeenmail.invalid ...