Rubish op het forum???

Huib

Rubish op het forum???
Hallo,
Ik zie met een regelmaat van een klok items verschijnen die hier totaal niet
passen.

Is er dan niemand bevoegd om die te verwijderen en betrokkenen te weren in
de toekomst?

Groeten
Huib

Andre

Re: Rubish op het forum???
Op Thu, 31 Jul 2008 11:17:20 +0200 schreef Huib , :

>Hallo,
>Ik zie met een regelmaat van een klok items verschijnen die hier totaal niet
>passen.

Op welk forum ?

Of bedoel je in de nieuwsgroepen op Usenet ?

--
Groetjes
André (VB)
Hans Schuts

Re: Rubish op het forum???
Op Thu, 31 Jul 2008 11:17:20 +0200, "Huib"
<anonymous@discussions.microsoft.com> schreef:

>Ik zie met een regelmaat van een klok items verschijnen die hier totaal niet
>passen.

je bedoelt zoiets als jouw eigen posting?

>Is er dan niemand bevoegd om die te verwijderen en betrokkenen te weren in
>de toekomst?

Nee. Of je moet naar China verhuizen, dan krijg je internetcensuur
gratis en voor niets.
--

Hans Schuts

Re: Rubish op het forum???
Huib schreef op 31-7-2008 11:17:
> [...]
> niet passen.
>
> Is er dan niemand bevoegd om die te verwijderen en betrokkenen te weren

De meerderheid van SPAM-berichten in de nieuwsgroep komt bij mij niet
binnen. Alleen de berichtkop, maar de inhoud vertoont dan iets als 'Bad
article number'.
Kennelijk filtert een automatisch filter die berichten er al uit. Of dat
nou al gebeurt bij Microsoft of pas later door mijn provider
(Ziggo/Casema) weet ik niet.
Maar er zit geen persoon van vlees en bloed achter de knoppen ;-)

Re: Rubish op het forum???
Huib explained on 31-7-2008 :
> [...]
> totaal niet passen.
>
> Is er dan niemand bevoegd om die te verwijderen en betrokkenen te

In een goede nieuwslezer kun je berichten weren door de gebruiker te
'ploinken'. Berichten van die persoon worden dan niet meer getoond en
verdwijnen in 'het vergeetputje'.
Wees blij dat het nog niet zo erg is als in
microsoft.public.windows.vis
ta.general... Daar is een groot deel van de berichten onzin/spam/trol
en
wordt de groep tegenwoordig wel 'gemodereerd', bekende spammers/trollen
worden daar geweerd.

Mark Veldhuis

Re: Rubish op het forum???
> Huib explained on 31-7-2008 :

> In een goede nieuwslezer kun je berichten weren door de gebruiker te
> 'ploinken'. Berichten van die persoon worden dan niet meer getoond en
> verdwijnen in 'het vergeetputje'.

Gebruikte iedereen maar een goede nieuwslezer. Veel mensen gebruiken
ook de crappy web-interface van Microsoft, of een forum dat als
"gateway" naar de nieuwsgroepen gebruikt wordt. Dat soort dingen zijn
voor mij net als autodrop: het zou verboden moeten worden!

> [...]
> ta.general... Daar is een groot deel van de berichten onzin/spam/trol en
> wordt de groep tegenwoordig wel 'gemodereerd', bekende spammers/trollen

Liar! lol
(onzin/spam/trol is daar inderdaad een probleem, maar het respectloos
met elkaar omgaan (schelden en verwensingen) is ook aan de orde van de
dag daar.

Mark Veldhuis.

Hawkeye

Re: Rubish op het forum???

"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> je bedoelt zoiets als jouw eigen posting?

> Nee. Of je moet naar China verhuizen, dan krijg je internetcensuur
> gratis en voor niets.
> --
>
> Hans Schuts

Verrek Herr Shütz is er ook nog
ik dacht dat die Mokummer allang afgenokt was
met z`n kinderlijke reply`s !
Ga jij je eigen nog langer belachelijk zitten maken hier,
heb je nog niet genoeg geleerd de afgelopen tijd ?
Één advies .ga naar de de dichtbijzijnde zorginstelling
in Culenborg en word lid van het sjoelclubje.

Met véél lol: H.P

Hawkeye

Re: Rubish op het forum???

> [...]
> Één advies .ga naar de de dichtbijzijnde zorginstelling
> in Culenborg en word lid van het sjoelclubje.

Voordat er wéér`z`n achterlijke reply van H.S komt.
het is Culemborg ipv Culenborg

Met nog véél meer lol: H.P

Re: Rubish op het forum???

"Huib" <anonymous@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> niet passen.
>
> Is er dan niemand bevoegd om die te verwijderen en betrokkenen te weren in

Re: Rechtermuisknop op het ongewenste bericht>>Ga naar ongwenste
berichten>>Afzender toevoegen aan de lijst met geblokkeerde afzenders>>of
domein van.... toevoegen aan de lijst met geblokkeerde afzenders.
Lees uitsluitend wat je lezen wil.
Gr TF

Re: Rubish op het forum???

"Mark Veldhuis" <me@privacy.invalid> schreef in bericht

> [...]

> (onzin/spam/trol is daar inderdaad een probleem, maar het respectloos met
> elkaar omgaan (schelden en verwensingen) is ook aan de orde van de dag

Dit muisje krijgt een draadje.
LOL!!!!!