visgraat door mijn scherm

Willem

visgraat door mijn scherm
hoihoi, ff een vraagje van schrik en boos,Ik start mijn laptop op,een Packard
Bell en zie bovenin een wit streepje op het scherm,ik dacht pak ff een
vochtig doekje om schoon te maken.Dat gedaan krijg ik een schuine zwarte
streep over mijn scherm een visgraat streep.Snap er helemaal niets van hoe
dit kan gebeuren.Ik ben heel zuinig op mijn spullen.Weet iemand wat dit
is?deze laptop heb ik nieuw gekochten is nog geen jaar oud.Groetjes Willem

Re: visgraat door mijn scherm
Willem expressed precisely :
> [...]
> helemaal niets van hoe dit kan gebeuren.Ik ben heel zuinig op mijn
> spullen.Weet iemand wat dit is?deze laptop heb ik nieuw gekochten is

Zit die visgraat 'vast' in je scherm? Zit het er na een herstart nog?

Willem

Re: visgraat door mijn scherm
Ja helaas nog wel,ik heb het vermoeden dat het scherm lek is.Ik weet het niet
hoor,totaal geen verstand van.

"Mamamegs [MS MVP]" wrote:

> Willem expressed precisely :

> Zit die visgraat 'vast' in je scherm? Zit het er na een herstart nog?

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl

Bertje

Re: visgraat door mijn scherm
> Ja helaas nog wel,ik heb het vermoeden dat het scherm lek is.Ik weet het niet
> hoor,totaal geen verstand van.

Nog geen jaar.. dus zo vlug als mogelijk garantie aanmelden.

--
Gr.
Bertje

Willem

Re: visgraat door mijn scherm
Bedankt voor je antwoord bertje.Het zal er om spannen, ik woonde tot maart in
Spanje en heb die daar gekocht dus, maar hopenlijk geegt dat geen probleem
hier in Holland.Wereldwijd garantie heet dat.Gr Willem

"Bertje" wrote:

> Nog geen jaar.. dus zo vlug als mogelijk garantie aanmelden.
>
> --
> Gr.
> Bertje

Bertje

> [...]
> Spanje en heb die daar gekocht dus, maar hopenlijk geegt dat geen probleem
> hier in Holland.Wereldwijd garantie heet dat.Gr Willem

Zal wel geen probleem geven... Heb laatst een HP in Duitsland gekocht
en er was ook iets stuk... heb garantie over Nederland aangevraagd
en alles is zo geregeld zonder problemen...

--
Gr.
Bertje

sleutelaar

Re: visgraat door mijn scherm
hp

weg ermee

"Willem" <Willem@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> is?deze laptop heb ik nieuw gekochten is nog geen jaar oud.Groetjes Willem

Heren bedankt voor jullie antwoorden, ik vrees het ergste.Ik heb op de pacard
bell chat gelezen dat ie ondanks in de garantie zit je 300 euro moet betalen
voor een nieuw scherm omdat ze dan aangeven dat je grof geweld hebt
gebruikt.Nou ik dus niet en zal dat ook nooit doen op iets waar je blj mee
bent!!Scheurtje zit bij boven op het scherm zo ongeveer waar je de laptop
open doet.Wordt uiteraard vervolgt.Laat wel weten wat het was en de service
van pacard bell.Groetjes Willem