Wel verbinding met ISP browser werkt niet

Marga

Wel verbinding met ISP browser werkt niet
Hallo allemaal

Ik heb sinds kort een pc met Windows Vista Home Edition Premium en ben deze
aan het " inrichten ".
Met behulp van ISP Caiway heb ik de instellingen voor internet ingevoerd. De
verbinding is nu goed
(lampje brandt in systray en na telefonisch contact met Caiway kreeg ik ook
van hen bevestigd dat de
verbinding goed is).
Maar het vreemde is dat als ik IE browser aanklik (snelkoppeling op
bureaublad, via Start etc) ik
alleen het zandlopertje zie maar voor de rest gebeurd er niets.
Ik heb alle, voor mij bekende, instellingen doorlopen, de
firewallinstellingen gecontroleerd. In het
beveiligingscentrum de instellingen nagekeken. De One Care virusbescherming
van de pc verwijderd.

Wat ik doe, ik krijg geen browser aan de praat.

Live Mail werkt ook niet naar behoren. Nieuwe mailtjes worden pas verzonden
bij het afsluiten van de pc,
waar bij de instellingen "direct verzenden" is aangevinkt.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om deze problemen op te lossen?

Hoor graag en alvast dank!!!!

Marga

Re: Wel verbinding met ISP browser werkt niet
Marga schreef op 25-7-2008 8:40:
> [...]
> waar bij de instellingen "direct verzenden" is aangevinkt.
>
> Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om deze problemen op te lossen?

Een (slecht) programma dat meedraait ??
Probeer het te vinden met AutoRuns, tabblad Logon. Dat vertoont alle
items die bij opstarten geladen worden en je kunt ze uitschakelen en/of
verwijderen!
http://technet.microsoft.com/en-us/s.../bb963902.aspx

> [...]

> waar bij de instellingen "direct verzenden" is aangevinkt.
>
> Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om deze problemen op te lossen?

En wat is het voor een pc, een nieuwe met allemaal legale software, of een
ander zelf gemaakt systeem, met illegale software.

--
Mvrg!

> [...]

Probeer het te vinden met AutoRuns, tabblad Logon. Dat vertoont alle
items die bij opstarten geladen worden en je kunt ze uitschakelen en/of

update:
Als je geen mogelijkheid hebt om Autoruns te downloaden (via een andere
pc en dan met een usb-stick overzetten?) , kun je ook eerst eens kijken
op het tabblad Opstarten van msconfig. Daar tijdelijk alle vinkjes
weghalen. [Start - msconfig.exe <enter>]

Marga

Re: Wel verbinding met ISP browser werkt niet
David,

Dank voor je reactie.

Het betreft een spiksplinternieuwe pc met alleen legale software.
Zo uit de doos om het maar zo uit te drukken.

groet
marga

<David> schreef in bericht news:48897e7a$0$18454$bf4948fe@news.tele2.nl...

> [...]
> Mvrg!

Marga

Re: Wel verbinding met ISP browser werkt niet
KarvelV

Dank voor je reactie.

Ik ga dit uitproberen en laat jullie weten of het gelukt is.

groet
marga

news:17a7a$48897f68$5353d4bc$2986@cache100.multika bel.net...

> [...]
> en dan met een usb-stick overzetten?) , kun je ook eerst eens kijken op
> het tabblad Opstarten van msconfig. Daar tijdelijk alle vinkjes weghalen.

Indy

Re: Wel verbinding met ISP browser werkt niet

> "Indy >" <tris63@home.nl <invalid> schreef in bericht

Hi Indy

Ik heb inmiddels One Care van de pc gehaald. En ook geen problemen meer.
Dit terwijl One Care op een XP computer zonder problemen draait bij mij
thuis.
Misschien dat ik het ooit nog ga snappen.

Dank voor je reactie.

marga