muziek toevoegen in windows dvd maker

windhaar01

muziek toevoegen in windows dvd maker
graag had ik vernomen hoe ik muziek kan toevoegen aan mijn diavoorstelling in
windows dvd maker.
ik heb verschillende liedjes gekocht bij itunes en ook al cd's geimporteerd.
telkens ik muziek wil toevoegen in dvd maker geeft hij me enkel de liedjes
die ik kan kiezen uit voorbeelden van muziek die de pc mij onmiddellijk
geeft(standaard ingegeven zeker)
op welke manier kan ik zelfgekochte muziek toevoegen?
ik heb wel al geprobeerd via windows verkenner om die liedjes naar
voorbeelden van muziek te slepen maar hij doet die helaas niet open of ik kan
ze niet toevoegen.
mijn windows versie is vista home premium 64-bit
hartelijk dank
GJ.Oomens

Re: muziek toevoegen in windows dvd maker
On Tue, 22 Jul 2008 02:55:00 -0700, windhaar01
<windhaar01@discussions.microsoft.com> wrote:

> [...]
>ze niet toevoegen.
>mijn windows versie is vista home premium 64-bit

Wat voor extensie?
http://www.myvideoproblems.com/Tutor...patibility.htm
(Zou kunnen dat daar een beperking in zit...?)
--
Gérard
windhaar01

"GJ.Oomens" wrote:

> [...]
> --
> Gérard
> het gaat wel om dvd maker en niet movie maker.

je krijgt in dvd maker eerst je afbeeldingen te kiezen en daarna muziek
toevoegen en het is in die map (voorbeelden van muziek) dat ik niet weet hoe
ik daar andere muziek dan de de voorbeelden die ze me geven kan bijvoegen om
daarna te kiezen
het is een map die automatisch bij in het programma dvd maker zit met 8
liedjes die ikzelf nooit gekozen heb.
misschien toch nog een tip te krijgen,
alvast bedankt!!!
windhaar01

"GJ.Oomens" wrote:

> [...]
> ik weet ook niet wat je bedoelt met extensie?

GJ.Oomens

Re: muziek toevoegen in windows dvd maker
On Wed, 23 Jul 2008 02:59:01 -0700, windhaar01

Het soort bestanden dat gebruikt kan worden, aangeduid door de laatste
drie letters na de punt. Dus zou het kunnen dat je alleen WAV, WMA of
WMV kunt toevoegen?
--
Gérard
windhaar01