Services!

Huib

Services!
Hallo,
Onder MSconfig / Services of onder Taakbeheer / Tab Services ziet men
processen die gestopt zijn.

Meestal staan die onder de groep n.v.t. ?

Wat betekend n.v.t. ?

Die processen kunnen enkel uitgeschakeld worden onder MSconfig / Services .

Bestaat er een lijst van welke optioneel zijn en mogen weggelaten worden?

Groeten
Huib

Joris

Re: Services!

"Huib" <anonymous@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> .
>
> Bestaat er een lijst van welke optioneel zijn en mogen weggelaten worden?

http://www.computer-support.nl/Syste.../Overzicht.php

Huib

Re: Services!

"Joris" <a.gbrul@home.nl> schreef in bericht
news:9374c$4885992f$524b7553$27955@cache5.tilbu1.n b.home.nl...

> "Huib" <anonymous@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> http://www.computer-support.nl/Syste.../Overzicht.php

Hallo,
Hartelijk dank, inderdaad heel wat informatie is er te vinden.

Groeten
Huib

Re: Services!
Huib schreef op 22-7-2008 7:32:

> Wat betekend n.v.t. ?

Dat betekenT 'niet van toepassing' ...

Huib

Re: Services!

news:19832$4885aae5$5353d4bc$26234@cache120.multik abel.net...

> Dat betekenT 'niet van toepassing' ...

Dag Karel,
T goedgezien ...ik zag het te laat.
-n.v.t. wil dit dan zeggen dat er gewoon geen naam voor is voor een groep?
-sommige taken staan gestopt: wil dit zeggen dat ze reeds actief geweest
zijn?
-sommige taken zijn nog in uitvoering...

Ik veronderstel niet dat die n.v.t. wil betekenen dat die processen zo maar
mogen uitgeschakeld worden?

Groeten
Huib

Re: Services!
Huib schreef op 22-7-2008 12:03:

> -n.v.t. wil dit dan zeggen dat er gewoon geen naam voor is voor een groep?

Of ze behoren niet tot een bepaalde 'groep'

> -sommige taken staan gestopt: wil dit zeggen dat ze reeds actief geweest
> zijn?

Wellicht ...
> -sommige taken zijn nog in uitvoering...
>
> Ik veronderstel niet dat die n.v.t. wil betekenen dat die processen zo
> maar mogen uitgeschakeld worden?

Dat zou ik maar niet doen, er staan er een paar bij (zoals de
Spooler-service) die je niet kunt missen.
Maar ga er nou maar vanuit dat ze daar in Redmond (met honderden
spe******ten) echt niet op hun achterhoofd gevallen zijn. Laat die
Services maar gewoon volgens de Default opstarten.

zoef

Re: Services!
news:cbb35$4885b9a3$5353d4bc$10071@cache100.multik abel.net...

> Maar ga er nou maar vanuit dat ze daar in Redmond (met honderden
> spe******ten) echt niet op hun achterhoofd gevallen zijn.

Ik ken Vista enkel via mijn HP laptop. Er zijn dus drie partijen bij
betrokken: Microsoft, HP en ik.

'k Heb mijn twijfels over de eerste twee.

zoef

Nico

> [...]

> betrokken: Microsoft, HP en ik.
>
> 'k Heb mijn twijfels over de eerste twee.

Waarom koop je dat een laptop van HP, met daaop een systeem van
Microsoft? :/

--
Nico

Frans

Re: Services!

"Nico" wrote:

> Waarom koop je dat een laptop van HP, met daaop een systeem van
> Microsoft? :/
>
> --
> Nico

Dag Allemaal.

Heb even bovenstaande link gebruikt (
http://www.computer-support.nl/Syste.../Overzicht.php ) en een hijack
this ogje geplaats. Nu weet men daar te vertellen dat mijn virus scanner niet
aktoef is. Ik heb AVG 8 free en volgens het AVG venster voledig aktief en
bijgewerkt.

Iemand die weet wat dit betekend?

Alvast bedankt.

Frans

Re: Services!
Frans schreef op 24-7-2008 8:11:

> [...]
> aktoef is. Ik heb AVG 8 free en volgens het AVG venster voledig aktief en

Wat zegt Vista er zélf van? ConfScherm - Beveiligingscentrum -
Beveiliging tegen ongewenste software