cursor probleem

kleinzotkimmeke

cursor probleem
Hallo allen,

Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen want ik weet het niet meer. Ik heb
mijn tweede packard bell gekocht één van de MX versies. Alles ging goed tot
na zes maand opeens de batterij van het moederbord kapot was. Alles goed en
wel opgestuurd en vervangen terug gekregen. Nu heb ik al meerdere malen
problemen gehad met de muis die in de laptop zit. Ik ben packard bell en die
zeggen mij een volledige systeemherstel te doen. Zo gezegd zo gedaan, maar na
drie maal het te hebben gedaan doet ze het nog af en toe. Ik weet niet meer
wat te doen hoor, die pc is nog maar 10 maand uit en voor software problemen
treden ze niet op. Zou het helpen mijn home basis vista versie te upgraden
naar de premium of heeft iemand een andere oplossing dan iedere keer dat
systeemherstel te doen want ik wordt er zot van.

met veel dank voor wie mij kan helpen

kim

Re: cursor probleem
kleinzotkimmeke schreef op 21-7-2008 20:04:
> [...]
> naar de premium of heeft iemand een andere oplossing dan iedere keer dat
> systeemherstel te doen want ik wordt er zot van.

1. upgraden naar premium zal *niets* aan de muis verbeteren
2. Wat zijn dat voor problemen met de muis?

pooh bear

Re: cursor probleem
misschien een videokaart met ati/amd chip erop??

"kleinzotkimmeke" <kleinzotkimmeke@discussions.microsoft.com> schreef in
bericht news0B117CB-221B-4684-A1BE-970F171302B1@microsoft.com...
> [...]
> naar de premium of heeft iemand een andere oplossing dan iedere keer dat
> systeemherstel te doen want ik wordt er zot van.

pooh bear

Re: cursor probleem
aanvulling als je een ati chip op je videokaart hebt:

Ga naar uitvoeren: typ in msconfig. Ga dan naar services en haal het vinkje
weg bij : "Ati External Event Utility"

mvg, PB

"pooh bear" <wtpooh12@hotmail.com> schreef in bericht
news:77543$4884fbcd$52d92f23$20191@cache70.multika bel.net...
> misschien een videokaart met ati/amd chip erop??
>

> "kleinzotkimmeke" <kleinzotkimmeke@discussions.microsoft.com> schreef in
> bericht news0B117CB-221B-4684-A1BE-970F171302B1@microsoft.com...

kleinzotkimmeke

Re: cursor probleem
wel ze blijft bewegen ook al die ik niets. het cirkerltje dat aangeeft dat je
moet wachten wanneer de pc iets zoekt dat blijft maar draaien en echt trillen
en het stopt maar niet. mn pc is er ook trager door en het duurt langer
vooraleer ik iets geopend krijg op het internet. moet wel zeggen dat het
precies iedere keer is na het installeren van dat service pack denk ik

"karelV" wrote:

> 1. upgraden naar premium zal *niets* aan de muis verbeteren
> 2. Wat zijn dat voor problemen met de muis?

kleinzotkimmeke

Re: cursor probleem
Hallo pooh bear,

ik weet niet wat eerst te zeggen. Ik deed wat jij voorstelde hieronder en
miraculeus zoals het is maar het is weg, de cursor doet normaal. Wat jij hebt
voorgesteld kan toch geen kwaad voor andere zaken op mn pc? Wat heb ik
precies gedaan met dat uit te vinken, wat is het doel ervan?

met heel heel heel veel dank hoor echt waar

kim

"pooh bear" wrote:

> aanvulling als je een ati chip op je videokaart hebt:
>
> Ga naar uitvoeren: typ in msconfig. Ga dan naar services en haal het vinkje
> [...]

QPC

Re: cursor probleem

"kleinzotkimmeke" <kleinzotkimmeke@discussions.microsoft.com> schreef in
bericht news:A4F9028F-BE6F-458D-993B-FF920F507131@microsoft.com...
> Hallo pooh bear,

En? wordt het volgende keer weer een Packard HELL?

kleinzotkimmeke

Re: cursor probleem
hallo QPC,

mijn probleem is nu opgelost. Ik weet niet goed of ik nog een packard bell
zal kopen na deze. Ik moet zeggen dat ik al anderen ook gehoord heb die dan
een ander merk hadden en ik denk dat je gewoon veel geluk moet hebben want
het komt blijkbaar met de grotere merken ook voor. De volgende laptop dat ik
koop zal echter een duurdere zijn denk ik en vanuit een pc winkel en niet
vanuit een grootwarenhuis.

"QPC" wrote:

> [...]
> bericht news:A4F9028F-BE6F-458D-993B-FF920F507131@microsoft.com...

> En? wordt het volgende keer weer een Packard HELL?

Duurder?
Mijn laptop van asus met ati videochip erin heeft er ook last van gehad.
Het probleem ligt hem in de drivers van ati en microsoft. Het is voorlopig
een lapmiddel waar men nog geen definitieve oplossing voor heeft.
Ik ben trouwens weer terug gegaan naar XP MCE wat ook op de laptop stond.

mvg, PB

PS: Mijn laptop was 1,5 jaar terug 1600 Eurotjes, dus duurder, daar zal ik
ook maar niet voor gaan.

"kleinzotkimmeke" <kleinzotkimmeke@discussions.microsoft.com> schreef in
bericht news:A0B7A9FC-160F-4791-8E75-134EEA1C6840@microsoft.com...