Vista en error's

MR.WJCA

Vista en error's
Hoi Allemaal,

Ben in bezit van een Windows Vista Home Premium UK editite.
Draaide eerst slecht en de PC crashde grandioos rampzalig. Alles opnieuw
geinstaleerd (vanaf het begin) en het slachtoffer geworden van de zware
ondervragingen bij de helpdesk van Microsoft om Vista weer te kunnen
activeren.

Nu hellaas is mijn systeem weer aan het rotzooien, eerst internet dat
langzamer werd en toen op aanrade van meerdere partijen maar wat antispyware
spullen er overheen gegooid. Resultaat ik kijk sinds gisteren regelmatig
tegen blauwe schermen aan. heb nu alle antispyware troep er af gegooid (als
het goed is) en kan niet meer downloaden via Firefox (schakelt uit op het
moment dat ik om dwnld vraag) ondertussen is Explorer.com ook lekker aan het
zeuren (error's) dus ben ik bang dat ik weer moet gaan instaleren.

beter gezegd helemaal opnieuw beginnen :O(
Maar hoe kan ik nu mijn Vista opnieuw instaleren zonder dat ik de gestapo
ondervragingen moet ondergaan?

Mvg,

Willem

Re: Vista en error's

"MR.WJCA" <MRWJCA@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
<knip>
> Maar hoe kan ik nu mijn Vista opnieuw instaleren zonder dat ik de gestapo
> ondervragingen moet ondergaan?
>
> Mvg, Willem

Re:
Is Microsoft een Gestapo-achtige organisatie dan?
Zoek dan je heil bij alt.cracks.nl.newbie

MR.WJCA

Re: Vista en error's
Hun ondervraag methodes lijken hier wel op.

> [...]

> Re:
> Is Microsoft een Gestapo-achtige organisatie dan?
> Zoek dan je heil bij alt.cracks.nl.newbie

FluffyB

> [...]

> beter gezegd helemaal opnieuw beginnen :O(
> Maar hoe kan ik nu mijn Vista opnieuw instaleren zonder dat ik de gestapo

Controleeer eerst je hardware. 1 slechte sector op je hd kan dit al
veroorzaken. En het geheugen. Genoeg diagnostic cd's op het net.

UBCD of UBCD4win....