Norton anti virus 2008

jefdoe

Norton anti virus 2008
hallo allemaal,

reeds lang gebruik ik de anti virus progs van Norton. Tot voor kort steeds
met voldoening. Sinds ik echter draai op vista en norton antivirus 2008 heb
geinstalleerd krijg ik steeds de melding dat mijn definities verouderd zijn.
Als ik echter in Norton nakijk zegt men daar alles ok. In beveiligings center
van windows zegt men dat mijn anti virus prog niet kan gecontroleerd worden.
heeft iemand hier ervaring mee.
Alvast bedankt voor uw reaktie.
Jef doe
GJ.Oomens

Re: Norton anti virus 2008
On Sun, 20 Jul 2008 07:26:01 -0700, jefdoe
<jefdoe@discussions.microsoft.com> wrote:

> [...]
>van windows zegt men dat mijn anti virus prog niet kan gecontroleerd worden.

Dan maar zelf controleren en de meldingen van het security center
uitschakelen of Norton support proberen?
--
Gérard
Harry

> [...]

>van windows zegt men dat mijn anti virus prog niet kan gecontroleerd worden.

Ik kreeg van 2 MicroSoft medewerkers (onafhankelijk van elkaar en
off-the-record) te horen dat Vista en Norton niet 'optimaal' met
elkaar samenwerken. Zij gebruiken de GRATIS versie van AVG en zijn
daarover zeer tevreden( en ik ook).

http://www.grisoft.com/nl.product-av...s-free-edition

Harry
Detmer

Re: Norton anti virus 2008

"jefdoe" <jefdoe@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> center
> van windows zegt men dat mijn anti virus prog niet kan gecontroleerd

Ik had het zelfde. Rechts onderin verscheen deze melding in een rechthoekig
venster, terwijl de boel wel degelijk volledig was bijgewerkt. Sinds enige
tijd is de melding echter verdwenen (of staat er misschien een aanvinkvakje
in "dit bericht niet meer weergeven", wat ik heb aangevinkt?)
Misschien helpt het om Norton een keertje volledig te verwijderen en dan
opnieuw installeren? Norton volledig verwijderen moet je doen met de "Norton
removal tool". ( www.norton.com/nrt).
Voor het overige vind ik overigens dat Norton onder Vista prima
functioneert.
m.vr.gr.
Detmer