rechter muisknop in vista

Tineke

rechter muisknop in vista
Goedenmiddag,
Ik gebruik windows Vista Home Premium met Servicepack 1
Sinds 3 dagen heb ik een probleem dat wanneer ik op het buroblad of in
windows verkenner met de rechtermuisknop op een map/icoon klik het blauwe
wieltje maar blijft draaien en er niets gebeurd.
Als ik dan op CTRl, Alt-del klik kan ik het pas afsluiten en krijg ik de
melding dat windows explorer niet meer reageert.
Die melding heb ik wel vaker gekregen als ik verkenner of mijn werkmap (die
op het buroblad staat) aanklikte, maar dan startte verkenner opnieuw en kon
ik verder gewoon mijn gang gaan.
Nu kan ik dus niets meer als ik met de rechtermuisknop eigenschappen wil
bekijken of bestanden uit de mappen wil verwijderen.
Heeft iemand een oplossing voor mij?
Alvast bedankt voor de reakties

Groetjes
Tineke
Mark Veldhuis

Re: rechter muisknop in vista
> [...]
> Nu kan ik dus niets meer als ik met de rechtermuisknop eigenschappen wil
> bekijken of bestanden uit de mappen wil verwijderen.

Helpt dit?:
http://www.vistabits.nl/windows_verk....exe_crash.htm

Mark Veldhuis.

Tineke

"Mark Veldhuis" wrote:

> Helpt dit?:
> http://www.vistabits.nl/windows_verk....exe_crash.htm
>
> --
>

> Met vriendelijke groet,
> Mark Veldhuis.
>

> Ik zal het eens proberen, maar intussen zijn andere opties ook welkom. :-)

Tineke

"Tineke" wrote:

> [...]

Zo, daar ben ik weer.
Ik heb http://www.vistabits.nl/windows_verk....exe_crash.htm
uitgevoerd en alle rode regels disable gemaakt.
Toen kon ik met de rechter muisknop alles weer doen zoals Vista behoort te
werken.
Toen één voor één alles wat disable was weer enable gemaakt.
Waar de fout zit bij mij is de volgende: (de raad het nooit)
Mijn virusscanner van Norman.
Het icoontje van Norman zit ook niet meer in mijn taakbalk en als ik Norman
aanklik in 'programma's dan doet tie ook niks.
Ik zal morgen contact met Norman moeten opnemen vrees ik.
Maar ik ben in ieder geval blij dat ik nu wel normaal mijn computer kan
gebruiken.
Nogmaals dank hiervoor.

Tineke

Tineke schreef op 20-7-2008 14:07:
> [...]
> Nu kan ik dus niets meer als ik met de rechtermuisknop eigenschappen wil
> bekijken of bestanden uit de mappen wil verwijderen.

Ik zou eens aan de slag gaan met shexview.exe. Zie:
http://www.vistabits.nl/windows_verk....exe_crash.htm