muziek van internet opslaan?

Niek van Hasselt

muziek van internet opslaan?
Toen ik nog XP had kon ik alles wat op het internet gezien en gehoord had
terug vinden in de Internet tempory map.
Bij Vista is deze map zo goed als leeg.
Wat moet ik doen om muziek van het internet bv van site
http://www.piekepotloed.nl/ op te slaan?
Ik ben benieuwd naar het antwoord.
Met vriendelijke groet,

Niek van Hasselt

Jan Besar

Re: muziek van internet opslaan?
Op Sun, 20 Jul 2008 12:49:20 +0200, "Niek van Hasselt"
<n.v.hasselt@xs4all.nl> schreef:

> [...]
>terug vinden in de Internet tempory map.
>Bij Vista is deze map zo goed als leeg.
>Wat moet ik doen om muziek van het internet bv van site

Nog erger, ik hoor daar helemaal geen muziek.
Ja met Mezik aon.

Jan Besar schreef op 20-7-2008 13:09:

> Nog erger, ik hoor daar helemaal geen muziek.
> Ja met Mezik aon.

Met Firefox inderdaad niet, met IE7 wél .....

Sylvia

Re: muziek van internet opslaan?

news:7ae0d$48831d42$5353d4bc$30681@cache100.multik abel.net...

> Met Firefox inderdaad niet, met IE7 wél .....

Muziek moet je opslaan in een aparte map op een aparte schijf.
Vista schoont geregeld de map die jij gebruikt op en daarom is het
ook een tijdelijke (temporary) map.
Suc6

Niek van Hasselt schreef op 20-7-2008 12:49:
> [...]
> had terug vinden in de Internet tempory map.
> Bij Vista is deze map zo goed als leeg.
> Wat moet ik doen om muziek van het internet bv van site

Opnemen met een muziek-opnameprogramma.
Eenvoudig maar doeltreffend is CDex [Tools - Record from analog input],
dat kan er me**** .mp3 bestanden van maken.
http://cdexos.sourceforge.net/

Op Sun, 20 Jul 2008 13:10:55 +0200, karelV <karelV@degroeten.local>
schreef:

>Met Firefox inderdaad niet, met IE7 wél .....

Niet zo netjes van de maker dus :-(

Niek van Hasselt

Re: muziek van internet opslaan?

news:6cf5f$488329fa$5353d4bc$9202@cache110.multika bel.net...

> Opnemen met een muziek-opnameprogramma.
> Eenvoudig maar doeltreffend is CDex [Tools - Record from analog input],
> dat kan er me**** .mp3 bestanden van maken.
> http://cdexos.sourceforge.net/

Karel en anderen,

Ik bedoel muziek opnemen, die ik op een internetsite hoor als
achtergrondmuziek.
Dus niet een muziekstuk, dat je moet downloaden.
Tot hoors,
Niek

Niek van Hasselt schreef op 20-7-2008 15:15:

> [...]

> achtergrondmuziek.
> Dus niet een muziekstuk, dat je moet downloaden.

Ja, dat doet CDex ook. CDex neemt alles op wat je door de speakers hoort
(als je de 'opnamebron' in de mixer maar op Stereo Mix zet).
Zojuist nog even geprobeerd met jouw genoemde site.

Frans H

karelV wrote:

> Ja, dat doet CDex ook. CDex neemt alles op wat je door de speakers
> hoort (als je de 'opnamebron' in de mixer maar op Stereo Mix zet).
> Zojuist nog even geprobeerd met jouw genoemde site.

Hebben jullie ook de volumeknop ontdekt? de opname is wel erg zacht (ruis)

Frans H schreef op 20-7-2008 18:07:

> Hebben jullie ook de volumeknop ontdekt? de opname is wel erg zacht (ruis)

De schuifregelaar van de mixer ......