Als ik mijn mail wil openen krijg ik het volgende bericht:

The Patriotİ

Als ik mijn mail wil openen krijg ik het volgende bericht:
Hallo,
Als ik mijn Winmail wil openen krijg ik het volgende bericht:
Kan Windows Mail niet starten, filteren van ongewenste e-mail
initialiseren.De computer heeft onvoldoende geheugen of schijf is
vol.(0x80004005) Dit is dus NIET waar!

klik ik dan op "ok" krijg ik het volgende:
MSOE.DLL kan niet worden geinitialiseerd.
Ik heb dit van de een op de andere keer gekregen.
Gelukkig had ik Live Mail geinstalleerd, anders had ik toch mooi gezeten
hiermee.
Wie weet er een oplossing voor dit irritante gedoe,
Geert

Indy

Re: Als ik mijn mail wil openen krijg ik het volgende bericht:

"The Patriotİ" <FlyingDutchman-NO Spam-@zeelandnet.nl> schreef in bericht
> [...]
> hiermee.
> Wie weet er een oplossing voor dit irritante gedoe,

Op mijn computer met Vista komt deze dll niet voor.
Het lijkt wel op een dll die gebruikt wordt door Outlook Express.

Indy

~PC-freakİ~

Re: Als ik mijn mail wil openen krijg ik het volgende bericht:
Op Sun, 20 Jul 2008 09:07:41 +0200, schreef "Indy" <tris63@home.nl
<invalid>> het volgende.

> [...]

>Op mijn computer met Vista komt deze dll niet voor.
>Het lijkt wel op een dll die gebruikt wordt door Outlook Express.

Kan kloppen, bij mij (XP) staat hij op 2 plekken;
C:\Program Files\Outlook Express
C:\WINDOWS\system32\dllcache

groetjes Henk
The Patriotİ

Re: Als ik mijn mail wil openen krijg ik het volgende bericht:

"Indy>" <tris63@home.nl <invalid> schreef in bericht

> [...]

> Op mijn computer met Vista komt deze dll niet voor.
> Het lijkt wel op een dll die gebruikt wordt door Outlook Express.

Ja, ik heb er wel office outlook 2003 opstaan, maar dat heeft prima gewerkt
samen.
Zonder aanleiding verscheen deze foutmelding.
Ik heb al gegoogeld en div. mogelijke oplossingen geprobeerd, maar niets
helpt.
Zou ik deze dll gewoon weg kunnen halen misschien?
Geert.

The Patriotİ schreef op 20-7-2008 9:46:

> [...]

> helpt.
> Zou ik deze dll gewoon weg kunnen halen misschien?

Welnee, msoe.dll hoort bij Windows Mail en staat in de map c:\program
files\windows mail.

The Patriotİ schreef op 20-7-2008 0:28:
> [...]
> hiermee.
> Wie weet er een oplossing voor dit irritante gedoe,

Gebruik je Norman antivirus misschien ?

The Patriotİ

Re: Als ik mijn mail wil openen krijg ik het volgende bericht:

news:6b3fa$4882fcb9$5353d4bc$21442@cache110.multik abel.net...

> Gebruik je Norman antivirus misschien ?

Ik heb Norton Internet security die erbij zat toen ik de laptop kreeg.
Heb het verlengd en nu nog geldig tot Jan. 2009.
Heb daar nooit last meegehad trouwens.
Geert.

The Patriotİ schreef op 20-7-2008 11:24:

> [...]

> Ik heb Norton Internet security die erbij zat toen ik de laptop kreeg.
> Heb het verlengd en nu nog geldig tot Jan. 2009.

Toch lijkt jouw probleem veel op de problemen van een tijdje geleden met
Norman.

- Staat msoeres.dll nog in c:\program files\windows mail ?
- Staat msoeres.dll.mui nog in c:\program files\windows mail\nl-NL ?
Kijk toch ook eens naar
http://www.microsoft.com/communities...cd1d801233&p=1

The Patriotİ

Re: Als ik mijn mail wil openen krijg ik het volgende bericht:

news:632c8$48831789$5353d4bc$8430@cache100.multika bel.net...

> [...]
>
> - Staat msoeres.dll nog in c:\program files\windows mail ?
> - Staat msoeres.dll.mui nog in c:\program files\windows mail\nl-NL ?

Hallo Karel,
ze staan er alle twee in.
Heb een nieuwe msoeres.dll gedownload (zoals gesuggereerd in de link), en in
desbetreffende map gecopieerd, maar de "oude" is niet weg te krijgen.
ik heb er geen toestemming voor zegt de Computer????
Kan ik ergens geen nieuwe download link ophalen van Windows winmail en die
proberen opnieuw te installeren.
Ik kan het alleen nergens vinden.
Geert.

The Patriotİ schreef op 20-7-2008 13:19:

> Kan ik ergens geen nieuwe download link ophalen van Windows winmail en
> die proberen opnieuw te installeren.

Downloaden niet, maar je kunt dit proberen:
http://www.vistabits.nl/windows_mail...instellen.html