windows mail...

ronald

windows mail...
heeft iemand al ooit hetzelfde probleem gehad?

de inhoud van de mappen in Windows mail veranderen op misterieuze wjze
van inhoud...!

in een map waar er 5 verschillende mails staan van dezelfde afzender
blijkt dat de volgende dag 5 identieke (copijen) staan ipv de
oorspronkelijke?

de originele emails zijn op geen ekele wijze terug te vinden

Onverklaarbaar...

denk eraan om over te gaan op thunderbird. Iemand ervaring omtrent de
stabiliteit van dit programma?

thx voor de hulp.

Ronald
Gandalf Gladstone

Re: windows mail...

"ronald" <maxi1@telenet.be> schreef in bericht
> [...]
>
> Onverklaarbaar...
>

> denk eraan om over te gaan op thunderbird. Iemand ervaring omtrent de

Sorry, foutief antwoord! Je gebruikt Windows Vista en
daar geldt het niet!

ronald

Re: windows mail...
Gandalf Gladstone schreef:
> "ronald" <maxi1@telenet.be> schreef in bericht

> Sorry, foutief antwoord! Je gebruikt Windows Vista en
> daar geldt het niet!

juist, outlook werkte min of meer probleemloos,maar kan niet op vista
Nicolas

Re: windows mail...

> juist, outlook werkte min of meer probleemloos,maar kan niet op vista

Dan toch maar Thunderbird hé. Is qua stabiliteit even goed als Firefox.
Lees: Microsoft komt niet eens in de buurt.

Grtz, N.

Huib

> juist, outlook werkte min of meer probleemloos,maar kan niet op vista

Hallo,
Wat is er mis om enkel ik herhaal enkel : Windows Mails te gebruiken?
Ik gebruikte vroeger op ME - Outlook Express waarom dit op Vista willen
gebruiken als er Windows Mail voorzien is, het is dezelfde structuur.
Verder is het me al duidelijk geworden op het forum dat al wie meerdere
programma's willen gebruiken met dezelfde functies gewoon in de problemen
komen ...lijkt me oook logisch.
Besluit: gebruik enkel Windows Mail en het werkt prima ...ik heb nog nooit
enig probleem gehad van wat ik hier soms allemaal zie op het forum.
Groeten
Huib

Gandalf Gladstone

Re: windows mail...

"Huib" <anonymous@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]

> Besluit: gebruik enkel Windows Mail en het werkt prima ...ik heb nog
> nooit enig probleem gehad van wat ik hier soms allemaal zie op het forum.

Als je alles gebruikt watWindows Mail aanbied krijg ik het gevoel dat je net
zo goed je privacy
op een reclamebord langs de weg kunt tentoonstellen!
(Trouwens dat is nu ook het geval zodra, je in welk vorm dan ook, gebruik
maakt van het internet)

ronald

Re: windows mail...
Gandalf Gladstone schreef:
> [...]

> op een reclamebord langs de weg kunt tentoonstellen!
> (Trouwens dat is nu ook het geval zodra, je in welk vorm dan ook, gebruik

thunderbird werkt SCHITTEREND!

nooit meer windows mail