verborgen bestanden

sjerpe

verborgen bestanden
wie kan mij helpen?

sinds kort ben ik al mijn verborgen bestanden kwijt dwz ik kan ze niet meer
zien
als ik via extra -> mapopties -> weergave ga kom ik "verborgen bestanden
weergeven" niet meer tegen
account staat op administrator

Re: verborgen bestanden
sjerpe schreef op 18-7-2008 23:32:
> [...]
> zien
> als ik via extra -> mapopties -> weergave ga kom ik "verborgen bestanden

Suggestie:
155. Enable/Disable Show Hidden Files/Folders
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Bestand downloaden, opslaan en erop dubbelklikken.

Frans H

Re: verborgen bestanden
karelV wrote:

> Suggestie:
> 155. Enable/Disable Show Hidden Files/Folders
> http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
> Bestand downloaden, opslaan en erop dubbelklikken.

maar...
Het is toch niet normaal dat je 'zomaar' bestanden kwijt bent en dat je dan
een andere merk software nodig hebt om te repareren?
Ik heb gisteren een groep senioren, die ik les geef, om deze reden
geadviseerd om toch XP te laten installeren, als er keuze is. Voor nit-wit's
is Vista zeer onzeker, toch?

Re: verborgen bestanden
Frans H schreef op 19-7-2008 11:30:

> maar...
> Het is toch niet normaal dat je 'zomaar' bestanden kwijt bent

Die bestanden zijn helemaal niet weg, maar worden alleen door Verkenner
niet weergegeven. Wat wl weg is, is de menu-optie om ze weer te laten
vertonen [en dat kwam met XP ook wel eens voor]

sjerpe

Re: verborgen bestanden

"karelV" wrote:

> Die bestanden zijn helemaal niet weg, maar worden alleen door Verkenner
> niet weergegeven. Wat wél weg is, is de menu-optie om ze weer te laten
> vertonen [en dat kwam met XP ook wel eens voor]

inderdaad zoals karel zei zijn de bestanden niet weg maar waren niet meer
zichtbaar en ook niet zichtbaar te maken
met de tip ben ik geholpen
ze zijn weer te zien en te bewerken

mijn dank en groet,
Sjerpe
Frans H

Re: verborgen bestanden
sjerpe wrote:

> inderdaad zoals karel zei zijn de bestanden niet weg maar waren niet
> meer zichtbaar en ook niet zichtbaar te maken
> met de tip ben ik geholpen
> ze zijn weer te zien en te bewerken

Het was niet mijn vraag, je hebt verkeer geknipt
Ik vind dat Vista niet stabiel is in gebruik en het lijkt dat een niet
geroutineerde gebruiker extra hulpprogramma's nodig heeft om dat in beeld te
krijgen, wat reeds in beeld was. Dat werd door jou bevestigd.