nieuw venster IE

EDJO

nieuw venster IE
Als een nieuw venster in IE wordt geopend, omdat ik op een link klik, dan is
dat nieuwe venster altijd erg klein.
Ik moet dan altijd dat venster maximaliseren of vergroten.

Voorbeeld: ik zit op de site van buienradar en klik op de west-europa-link,
dan opent zich een nieuw IE venster van 7x7 cm.

Hoe kan ik instellen dat een nieuw venster dat ik vanuit IE open, maximaal
of groot wordt weergegeven?
De oplossing zal simpel zijn, maar ik kom er niet achter.

Alvast dank.

Re: nieuw venster IE
EDJO schreef op 16-7-2008 21:36:
> [...]
> maximaal of groot wordt weergegeven?
> De oplossing zal simpel zijn, maar ik kom er niet achter.

Dat tweede (west-europa) venster met de muis slepen naar de gewenste
grootte (niet maximliseren gebruiken!).
Het eerste venster (van buienradar) sluiten en tenslotte het tweede
venster sluiten (met rode kruisje).
Nu hoort hij met de ingestelde grootte te verschijnen.

EDJO

Re: nieuw venster IE
news:3dc4b$487e57a7$5353d4bc$2996@cache110.multika bel.net...

> [...]
> venster sluiten (met rode kruisje).
> Nu hoort hij met de ingestelde grootte te verschijnen.

Dat was de truuk.
Hartelijk dank.

edward

Re: nieuw venster IE

"EDJO" <ED@JO.COM> schreef in bericht
> news:3dc4b$487e57a7$5353d4bc$2996@cache110.multika bel.net...

> Dat was de truuk.
> Hartelijk dank.

ik heb nu hetzelfde probleem: 1ste scherm IE met iGoogle pagina= volledig
scherm. Roep ik vervolgens bijv. nu.nl dan blijft deze klein, Karels
oplossing werkt niet bij mij. Wat nu?

Re: nieuw venster IE
edward schreef op 18-7-2008 0:02:

> "EDJO" <ED@JO.COM> schreef in bericht

> ik heb nu hetzelfde probleem: 1ste scherm IE met iGoogle pagina=
> volledig scherm. Roep ik vervolgens bijv. nu.nl dan blijft deze klein,
> Karels oplossing werkt niet bij mij. Wat nu?

Rechtsklik op nu.nl - kies 'openen in nieuw venster' en dan dezelfde
handelwijze.