Winmail start niet

Huib

Winmail start niet
Mogelijks (niet zeker) na gebruik van CCLEANER kan ik winmail niet meer
opstarten, ook niet vanuit C:\Windows\winsxs waar winmail.exe zich bevindt.
Ook niet met "openen".

Re: Winmail start niet
Huib schreef op 14-7-2008 11:24:
> Mogelijks (niet zeker) na gebruik van CCLEANER kan ik winmail niet meer
> opstarten, ook niet vanuit C:\Windows\winsxs waar winmail.exe zich bevindt.
> Ook niet met "openen".

systeemherstel .... en voortaan uiterst voorzichtig zijn met al die
'clean'-programma's.

Winmail staat trouwens niet in winsxs, maar onder c:\program
files\windows mail ...

~PC-freak©~

Re: Winmail start niet
Op Mon, 14 Jul 2008 12:12:19 +0200, schreef karelV
<karelV@degroeten.local> het volgende.

>systeemherstel .... en voortaan uiterst voorzichtig zijn met al die
>'clean'-programma's.

Idd, veel van die zogenaamde cleanprogjes pretenderen volkomen veilig te
zijn, het tegendeel is vaak waar.

groetjes Henk
GJ.Oomens

Re: Winmail start niet
On Mon, 14 Jul 2008 12:15:43 +0200, ~PC-freak©~
<pcfreak@werktniet.invalid> wrote:

>Idd, veel van die zogenaamde cleanprogjes pretenderen volkomen veilig te
>zijn, het tegendeel is vaak waar.

Dat klopt, maar ik geloof niet dat CCleaner dat doet. Heb het even
getest, maar Windows Mail start nog gewoon op.
--
Gérard
HuBBy

Re: Winmail start niet
"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> Dat klopt, maar ik geloof niet dat CCleaner dat doet. Heb het even
> getest, maar Windows Mail start nog gewoon op.
> --
> Gérard

Ik gebruik CCleaner al een tijd zowel met XP als met Vista. Nooit geen
problemen mee gehad.

HuBBy

PetervB

Re: Winmail start niet

"HuBBy" <o.souverein@NSgmail.com> schreef in bericht
> "GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> Ik gebruik CCleaner al een tijd zowel met XP als met Vista. Nooit geen
> problemen mee gehad.
>
> HuBBy

Nou ik anders wel. Office draaide plotseling niet meer en nog legio andere
zaken.Maar tegen succes valt niet te strijden vraag niet hoe het kan maar
geniet ervan. Bij mij is CCleaner er reeds lang af en komt er nooit meer op
\vr gr Peter

edward

> [...]

> "GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> Ik gebruik CCleaner al een tijd zowel met XP als met Vista. Nooit geen

logisch, je merkt het pas als je iets wilt gebruiken wat door ccleaner
gewist is.....

HuBBy

Re: Winmail start niet
"edward" <edward@email.com> schreef in bericht

> "HuBBy" <o.souverein@NSgmail.com> schreef in bericht

> logisch, je merkt het pas als je iets wilt gebruiken wat door ccleaner
> gewist is.....

Ik gebruik echt van alles, maar nogmaals nooit geen problemen gehad. Ook
niet met Office. Ben ik nu de enige waar het goed bij gaat? ;-) Ik gebruik
uiteraard wel de laatste versie van CCleaner.

GJ.Oomens

Re: Winmail start niet
On Mon, 14 Jul 2008 18:31:19 +0200, "HuBBy" <o.souverein@NSgmail.com>
wrote:

>Ik gebruik echt van alles, maar nogmaals nooit geen problemen gehad. Ook
>niet met Office. Ben ik nu de enige waar het goed bij gaat? ;-) Ik gebruik
>uiteraard wel de laatste versie van CCleaner.

Nog een paar pc's er bij gepakt. CCleaner laten draaien, ook het
register laten opruimen (wordt tenslotte netjes een backup gemaakt) en
alles werkt nog steeds. Ook Office en Windows Mail.
--
Gérard
~PC-freak©~

Re: Winmail start niet
Op Mon, 14 Jul 2008 16:51:52 +0200, schreef "HuBBy"
<o.souverein@NSgmail.com> het volgende.

>Ik gebruik CCleaner al een tijd zowel met XP als met Vista. Nooit geen
>problemen mee gehad.
>
>HuBBy

Dus je hebt er altijd problemen mee, "nooit geen" betekent namelijk
"altijd" ;-)

groetjes Henk