Sidebar in de war

Detmer

Sidebar in de war

Na het opnieuw opstarten van mijn computer is de sidebar soms in "de war"
geraakt. De gadgets staan dan in een andere volgorde dan voorheen. Hoe kan
ik dat voorkomen?
(Vista Ultimate 32 bits)

m.vr.gr.
Detmer

GJ.Oomens

Re: Sidebar in de war
On Mon, 14 Jul 2008 10:37:54 +0200, "Detmer"
<detmer.koppius.nospam@planet.nl> wrote:

> [...]
>geraakt. De gadgets staan dan in een andere volgorde dan voorheen. Hoe kan

Als je een testgebruiker toevoegt, is het daarbij dan ook zo? Er start
niet iets mee op dat instellingen terugzet? Beveiligingprogramma of
zo?
--
Gérard
Detmer

Re: Sidebar in de war

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> Als je een testgebruiker toevoegt, is het daarbij dan ook zo? Er start
> niet iets mee op dat instellingen terugzet? Beveiligingprogramma of
> [...]

Het lastige is dat het verschijnsel niet elke keer optreedt. Ik heb zojuist
een aantal malen opnieuw opgestart en de gadgets bleven prachtig in de
juiste volgorde staan. Maar ik ben ervan overtuigd dat over een tijdje
ineens de boel door de war wordt gegooid. Ik kan het dus niet bewust
oproepen.

m.vr.gr.
Detmer

GJ.Oomens

Re: Sidebar in de war
On Mon, 14 Jul 2008 17:27:04 +0200, "Detmer"

Dan lijkt het eerder op een 'bugje'.
--
Gérard
Bertje

Re: Sidebar in de war
> [...]
> geraakt. De gadgets staan dan in een andere volgorde dan voorheen. Hoe kan ik

Heb je misschien andere sidebars dan die standaard Vista??

Dit heb ik ook gehad met non standaard maar ik vind dit
niet zo storend...

--
Gr.
Bertje

Detmer

Re: Sidebar in de war

"Bertje" <bert.m8@HaalDitWeg@gmail.com> schreef in bericht

> Heb je misschien andere sidebars dan die standaard Vista??
>
> Dit heb ik ook gehad met non standaard maar ik vind dit
> [...]

Wat bedoel je met "non-standaard"?
m.vr.gr.
Detmer

zoef zoef

Re: Sidebar in de war

"Detmer" <detmer.koppius.nospam@planet.nl> schreef in bericht

> [...]
> geraakt. De gadgets staan dan in een andere volgorde dan voorheen. Hoe kan

Ik heb hetzelfde. Niks bijzonders, alles standaard, maar op onverwachte
momenten ligt de sidebar door de war. Geen idee hoe het komt.

Bertje

Re: Sidebar in de war
> Wat bedoel je met "non-standaard"?

Sidebars van derden die je ergens op internet download.

--
Gr.
Bertje

mijn naam

Re: Sidebar in de war
"zoef zoef" <zoef@zoef.nl> schreef in bericht

> "Detmer" <detmer.koppius.nospam@planet.nl> schreef in bericht

> Ik heb hetzelfde. Niks bijzonders, alles standaard, maar op onverwachte
> momenten ligt de sidebar door de war. Geen idee hoe het komt.

Ik realiseer me nu ineens dat ik dit probleem wel gehad heb maar dat het al
een tijdje weg is. Bij mij kwamen sommige gadgets overigens ook nog eens
boven op elkaar terecht, d.w.z. de een verborg de ander.

Geen idee of de bug 'm hier in zit of niet maar dit is wat bij mij veranderd
is: ik heb de gadgets "Hoofdpunten van feeds" en "Notities" verwijderd.

Jan

> [...]
> geraakt. De gadgets staan dan in een andere volgorde dan voorheen. Hoe kan

Hier zie ik het ook, niet veel 1 x per 2 maanden.
Jan