geen taakplanner

Bertolli

geen taakplanner
Ik wilde een paar dingen plannen met de taakplanner.

Nu heb ik gemerkt dat ik niks kan inplannen omdat de service in wordt
uitgevoerd.
Bij services staat geen 'Task scheduler-service' vermeldt.

Wat ook raar is : Schijfdefragmentatie start gewoon niet op, en met
systeemherstel loopt ook iets mis.

Heeft dat allemaal dezelfde oorzaak ?

Bertolli

Re: geen taakplanner
"Bertolli" <tantjenbertolli-cindy@pandora.be> schreef in bericht
> [...]
> Bij services staat geen 'Task scheduler-service' vermeldt.
>
> Wat ook raar is : Schijfdefragmentatie start gewoon niet op, en met

Ik heb ondertussen een paar dingen uitgeprobeerd.

Ook Windows Live OneCare ge´nstalleerd. Bij het optimalisatieprogramma daar
wordt ook gedefragmenteerd. Telkens in het rapport kan ik lezen dat er maar
gedeeltelijk gedefragmenteerd is, en dat de rest de volgende keer
gedefragmenteerd zal worden. Ik heb het nu al drie keer gedaan. Met
hetzelfde resultaat.
De taakplanner start wel op, maar ik kan geen enkele taak zien, en ik kan
ook niet klikken op 'Basistaak maken' of 'taak plannen'.
Het is niet echt een groot probleem, maar volgens mij wel een teken dat er
iets niet juist staat.
Kent iemand dit probleem ?

edward

> [...]

> Bij services staat geen 'Task scheduler-service' vermeldt.
>
> Wat ook raar is : Schijfdefragmentatie start gewoon niet op, en met

probeer eens defragmentatie vanuit safe mode (beter nooit volgens taak)

Bertolli

Re: geen taakplanner
"edward" <edward@email.com> schreef in bericht

> "Bertolli" <tantjenbertolli-cindy@pandora.be> schreef in bericht

> probeer eens defragmentatie vanuit safe mode (beter nooit volgens taak)

Geprobeerd. Maakt geen verschil. Het venster van het programma verschijnt
zelfs niet. Ik moet hoogstens eens op 'doorgaan' klikken, en daarna gebeurt
er gewoon niks.

> [...]

> Geprobeerd. Maakt geen verschil. Het venster van het programma verschijnt
> zelfs niet. Ik moet hoogstens eens op 'doorgaan' klikken, en daarna

dan maar Auslogics proberen misschien?