vista boot

vista boot probleem

vista boot
heej mensen
ik had gisteren avond de computer afgeslote en was eit tegen gekomen van de
harde schijf dat je die kon comprimeren om schijf ruimte te besparen maar dat
wilde ik niet en drukte ik op anuleren toen hij er mee begon maar als ik nu
de computer op start krijg ik staads de zelvde fout:
VSTALDR is compressed press ctrl alt del to restart doet ie dus heel de tijd
nu kan in dus alleen in het bios komen en niet opsarten via mijn cd van vista
eimand een oplossing?
kan zo niks gr
Pierre Melser

Re: vista boot
vista boot probleem wrote:
> [...]
> VSTALDR is compressed press ctrl alt del to restart doet ie dus heel
> de tijd nu kan in dus alleen in het bios komen en niet opsarten via

Laat de PC opstarten vanaf een windows vista schijf en kies daar voor een of
andere herstel optie

pierre

vista boot probleem

Re: vista boot

> Laat de PC opstarten vanaf een windows vista schijf en kies daar voor een of
> andere herstel optie
>

> pierre

je bedoelt via je cd van vista maar dat lukt niet want voodratd ik het
scherm krijg om te kiezen vie de cd van vista opstarten krijg ik de
foutmelding al
gr
Pierre Melser

Re: vista boot
vista boot probleem wrote:

> je bedoelt via je cd van vista maar dat lukt niet want voodratd ik het
> scherm krijg om te kiezen vie de cd van vista opstarten krijg ik de
> foutmelding al
> gr

Zou dat dan een melding zijn vanuit je bios? Tja, dan weet ik het niet zo
goed meer, dan zit het misschien in de hardware, iets met moederbord

pierre

Bertje

Re: vista boot
> [...]
> nu kan in dus alleen in het bios komen en niet opsarten via mijn cd van vista

Ik vermoed dat dit met een OEM Crack te maken heeft die bij
het starten geladen moet worden....

Dus enigste oplossing is de HD eruit en in een andere PC
Formateren of Partitie verwijderen en dan opnieuw installeren.

--
Gr.
Bertje

vista boot probleem

Re: vista boot

> Ik vermoed dat dit met een OEM Crack te maken heeft die bij
> het starten geladen moet worden....
>
> Dus enigste oplossing is de HD eruit en in een andere PC
> Formateren of Partitie verwijderen en dan opnieuw installeren.

dag mense ik heb het niet opgelost maar had vanaf begin af aan al probleempjes
nu ben ik hem aan het opnieuw aan het installeren maar eerst had ik de naar
van de hd moeten veranderen die stond eerst op raid en nu op AH nog wat
toen kon ik opstarten via de cd en herstellen lukte niet ik had wel een
back-up maar heb hem gewoon opnieuw geinstalleert ik had ook de back up
kunnen terug zetten.
oja voor eidereen niet de c schijf comprimeren want dan start ei niet meer
op :S
gr
Indy

Re: vista boot

"vista boot probleem" <vistabootprobleem@discussions.microsoft.com> schreef
in bericht news:C24B7068-FCC7-4CB4-88EE-3706522D7BD9@microsoft.com...

> [...]
> kunnen terug zetten.
> oja voor eidereen niet de c schijf comprimeren want dan start ei niet meer

Gelukkig dat het opgelost is en dat je niet meer postings hoeft te doen.
Mijn ogen beginnen pijn te doen als ik jouw postings lees.
VSTLDR zal ook wel VISTALDR moeten zijn denk ik.

Indy