GRLDR, wat is dit??

Bertus

GRLDR, wat is dit??

Grldr?? Wie weet wat voor programma dit is? Het staat bij mij in C:\.
Kan ik het verwijderen. Ik werk met Vista Ultimate.

Vast bedankt voor jullie antwoord, gr. Bertus.

Edward

Re: GRLDR, wat is dit??

"Bertus" schreef in bericht

> Grldr?? Wie weet wat voor programma dit is? Het staat bij mij in C:\.
> Kan ik het verwijderen. Ik werk met Vista Ultimate.
>
> Vast bedankt voor jullie antwoord, gr. Bertus.

heb je geen google?
http://answers.yahoo.com/question/in...8041240AADtW0C

Bertus

Re: GRLDR, wat is dit??

On Thu, 10 Jul 2008 23:47:37 +0200, "Edward" <Ed@email.com> wrote:

>heb je geen google?

Tsjonge wat vriendelijk!! Ik mag hier toch wel een vraag stellen??
Ik kom niet uit die antwoorden...

Edward

Re: GRLDR, wat is dit??

"Bertus" schreef in bericht

> Tsjonge wat vriendelijk!! Ik mag hier toch wel een vraag stellen??
> Ik kom niet uit die antwoorden...

speciaal voor jouw kijk ik op google, ben ik dan onvriendelijk?
Doe je iets of heb je iets gedaan met Linux? dan is het wel duidelijk lijkt
me

zoef

Re: GRLDR, wat is dit??

"Bertus" schreef in bericht

> Tsjonge wat vriendelijk!! Ik mag hier toch wel een vraag stellen??
> Ik kom niet uit die antwoorden...

Heb je ooit Linux ge´nstalleerd? Dan wordt GRLDR ook ge´nstalleerd. 't Is in
ieder geval niet "genuine" van Vista ...

zoef

Edward

Re: GRLDR, wat is dit??

"Edward" <Ed@email.com> schreef in bericht

> "Bertus" schreef in bericht

> speciaal voor jouw kijk ik op google, ben ik dan onvriendelijk?
> Doe je iets of heb je iets gedaan met Linux? dan is het wel duidelijk
> lijkt me

..... en bij twijfel NOOIT deleten

Bertus

Re: GRLDR, wat is dit? -> Edward, Zoef

On Fri, 11 Jul 2008 11:34:58 +0200, "Edward" <Ed@email.com> wrote:

> [...]

Nee als je het zo bedoelt niet, nee in tegendeel. Ik dacht dat je
bedoelde dat ik te lui was om te googelen. En dat heb ik wel degelijk
gedaan. Bij schriftelijke berichten mis je natuurlijk de intonatie en
ik heb je verkeerd begrepen.

>.... en bij twijfel NOOIT deleten

Ik heb het bestandje hernoemd. Ik zie geen veranderingen, maar ik laat
het voor het zekerheid maar een tijdje zo staan.

Bedankt voor jullie hulp allemaal.
gr. Bertus.
Pierre Melser

Bertus wrote:

> [...]

> Ik heb het bestandje hernoemd. Ik zie geen veranderingen, maar ik laat
> het voor het zekerheid maar een tijdje zo staan.

Voor zover ik weet is het een bootloader van Linux. Ik ahad het ding ook op
mijn pc gekregen ..ik weet niet precies hoe. Ik heb het idee dat een of
andere dvd die een boot dvd ook is dit geval er op geknald heeft; ik heb het
gevonden nadat ik alle bestanden ook de hidden zichtbaar had gemaakt en heb
het toen verwijderd.

pierre