vista met ccleaner

Rob

vista met ccleaner
Heeft iemand ervaring met CCleaner en wel specifiek voor Vista Home Primium?
Ik heb Vista nu een kleine twee weken en heb vandaag CCleaner geinstalleerd.
Bij het analiseren geeft CCleaner aan dat er zo'n 699MB moet worden
verwijderd. Ik vind dit nogal veel voor twee weken.
Graag wat info hier over.
mvg
Rob

~~GC~~

Re: vista met ccleaner

"Rob" <rbeyersb@ditwegwanadoo.nl> schreef in bericht
> [...]
> geinstalleerd. Bij het analiseren geeft CCleaner aan dat er zo'n 699MB
> moet worden verwijderd. Ik vind dit nogal veel voor twee weken.

Gebruik vista ultimate en ccleaner, is bijzonder veilig, gebuik het al jaren
en nog nooit iets verkeerd voor gehad.
als U nog nooit ccleaner heeft gebruikt kan er wel een groot aantal "
rommel" op een pc zitten, doen zou ik zeggen.

Succes Gc

Rob

Re: vista met ccleaner

"~~GC~~" <gcgc@invalid.telenet.be> schreef in bericht

> [...]

> als U nog nooit ccleaner heeft gebruikt kan er wel een groot aantal "
> rommel" op een pc zitten, doen zou ik zeggen.

Ik gebruik deze nieuwe PC pas twee weken en dan al 699 MB rommel vind ik
nogal veel. Vandaar mijn vraag.
mvg
Rob

Kamiel

Re: vista met ccleaner
Kan je die rommel zó maar verwijderen?
Kamiel

> [...]
> geinstalleerd. Bij het analiseren geeft CCleaner aan dat er zo'n 699MB
> moet worden verwijderd. Ik vind dit nogal veel voor twee weken.

~~GC~~

Re: vista met ccleaner

"Kamiel" <lucien.monsecour@telenet.be> schreef in bericht
> Kan je die rommel zó maar verwijderen?
> Kamiel
>
> "Rob" <rbeyersb@ditwegwanadoo.nl> schreef in bericht
>>

>Ja dat kan,

Ik doe dagelijks een ccleaner scan en dan staan er + - 60 mb aan rommel om
op te ruimen.
Als U er toch nog geen vertrouwen in heeft, maak dan éérst een image of een
herstelpunt van de windows partitie,
die U dat in geval van nood kunt terugzetten binnen + - 15 minuten.
Ruim op die rommel, en kijk dagelijks eens even na, je staat paf van wat er
zo al achterblijft op een PC

Succes Gc

Rob

Re: vista met ccleaner
> Als U er toch nog geen vertrouwen in heeft, maak dan éérst een image of
> een herstelpunt van de windows partitie,
> die U dat in geval van nood kunt terugzetten binnen + - 15 minuten.

Bedankt voor het andtwoord maar wat is een image of hoe maak ik een
herstelpunt?
mvg
Rob

Jan Besar

Re: vista met ccleaner
Op Thu, 10 Jul 2008 19:30:47 +0200, "Rob" <rbeyersb@ditwegwanadoo.nl>
schreef:

>Bedankt voor het andtwoord maar wat is een image of hoe maak ik een
>herstelpunt?
>mvg
>Rob

Vwb een herstelpunt maken,
er zit een uitstekende help-routine in Vista!!
Rob

Re: vista met ccleaner

"Jan Besar" <opa@fastmail.fm> schreef in bericht

> Vwb een herstelpunt maken,
> er zit een uitstekende help-routine in Vista!!

Als dat zo was had ik die vraag hier niet gesteld.

> "Jan Besar" <opa@fastmail.fm> schreef in bericht

> Als dat zo was had ik die vraag hier niet gesteld.
> mvg
> Rob

Ga via START en type daar (onderaan) in de zoekbalk eens backup,
dan krijg Je bovenin Backup and restore center, klik daar op en dan wijst
alles zich aan.
maar ikzelf maak gebruik van een extern image programma, Norton Ghost , en
maak iedere week een nieuwe image.
een image is een exacte kopie van een bestand of ganse partitie.
Norton Ghost dat installeer Je op Uw pc en je maakt een opstart cdrom
waarmee Je de pc ingeval van crash terug mee opstart
en dan een eerder gemaakte image (die, als U slim bent op een andere
partitie dan de windowspartitie heeft opgeslagen)
terug kan zetten.

Duidelijker kan ik niet zijn.
Groeten en verder succes GC

Re: vista met ccleaner
Rob schreef op 10-7-2008 19:54:

> "Jan Besar" <opa@fastmail.fm> schreef in bericht

>>> mvg
>>> Rob

> Als dat zo was had ik die vraag hier niet gesteld.
> mvg
> Rob

Om te beginnen:
http://www.microsoft.com/netherlands.../wvbackup.aspx