mediacenter in de knoei na Vista SP1

carman

mediacenter in de knoei na Vista SP1
hallo, enkele dagen geleden de win vista SP1 op pc gezet.
Na de instalatie was pc supertraag, dus heb ik SP1 er terug afgesmeten.
sinddien heb ik allerlei foutmeldingen vooral onder mediacenter.
bvb als ik de gids raadpleeg en ik wil een programma opnemen dan geeft hij
een foutmelding , dat ik mediacenter moet afsluiten en pcherstarten, wat niet
helpt natuurlijk

kan ik mediacenter er afgooien en terug instaleren of best gans de windows
vista herinstaleren

dank alvast
~~GC~~

Re: mediacenter in de knoei na Vista SP1

"carman" <carman@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> helpt natuurlijk
>
> kan ik mediacenter er afgooien en terug instaleren of best gans de windows

Nogmaals, een goede les voor in de toekomst, maak voor iedere belangrijke
ingreep op Uw pc een image van de Windows partitie, na een ( mislukte)
ingreep is een image op + - 15 minuten terug gezet en loopt alles terug
normaal.
Gebuik b.v. norton ghost, of true image.

Succes verder
GC

QPC

> [...]

> helpt natuurlijk
>
> kan ik mediacenter er afgooien en terug instaleren of best gans de windows

Het installeren van SP1 behoord geen problemen te geven dus waarschijnlijk
zat er al iets verkeerd voordat SP1 er op gezet werd.
Ik raad aan om Vista opnieuw te installeren, GEEN virusscanner te
installeren, me**** daarna SP1 opnieuw te installeren en daarna pas de
virusscanner er op te zetten.