problemen met opnemen met media center

geronimo

problemen met opnemen met media center
Hallo, ik heb sinds gisteren ineens problemen bij het opnemen van
tv-programma's. Het begon met steeds kleine stukjes opnemen van het
programma, dus bijv ipv 1 programma, 7x dat programma, maar steeds een
stukje, ik was dus hele stukken kwijt. Nu stopt hij de opnames niet meer, ik
kan de opname ook niet handmatig neeindigen. Ik krijg steeds de melding dat
er een fout is opgetreden en dat ik de pc opnieuw moet starten. Als het
blijft moet ik contact opnemen met de hardware fabrikant. Maar als ik bij
apparaatbeheer kijk werkt alles correct. Kan iemand me helpen, ik kan niet
zonder opnames.

Vast bedankt.
GJ.Oomens

Re: problemen met opnemen met media center
On Wed, 9 Jul 2008 13:09:01 -0700, geronimo
<geronimo@discussions.microsoft.com> wrote:

> [...]
>apparaatbeheer kijk werkt alles correct. Kan iemand me helpen, ik kan niet

Geen oplossing, maar wellicht bruikbare suggesties:
http://www.techsupportforum.com/micr...-t-record.html
--
Gérard
geronimo

Re: problemen met opnemen met media center
Bedankt. Kom er helaas niet verder mee. Ik snap er niets van, hij heeft het
altijd gedaan en nu ineens ....

"GJ.Oomens" wrote:

> Geen oplossing, maar wellicht bruikbare suggesties:
> http://www.techsupportforum.com/micr...-t-record.html
> --
> Gérard

Edward

Re: problemen met opnemen met media center

"geronimo" <geronimo@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
newsD0307BC-030E-493C-B0EE-57DA234C5CE9@microsoft.com...
> Bedankt. Kom er helaas niet verder mee. Ik snap er niets van, hij heeft
> het
> altijd gedaan en nu ineens ....

ik neem aan dat je dit al hebt geevalueerd http://tinyurl.com/23ff2l

carcom is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally Posted by Edward View Post
> [...]
newsD0307BC-030E-493C-B0EE-57DA234C5CE9@microsoft.com...
> Bedankt. Kom er helaas niet verder mee. Ik snap er niets van, hij heeft

ik neem aan dat je dit al hebt geevalueerd Windows Vista Help: Troubleshooting Windows Media Center problems

Is je probleem al opgelost? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Dit sinds 11 juli ongeveer. Eerst nam hij alles in stukjes op. Maar nu kan ik helemaal geen programma meer opnemen
Hij neemt ook alleen nog programma's op die ik toen al geprogrammeerd had, ook in stukken.
Hij geeft een melding, problemen met uw mediacenter, neem contact op met uw hardware leverancier.
helaas is die met vakantie.