Live Messenger

Henderikus Dijkstra

Live Messenger
Beste mede Vista gebruikers.

Als ik Live Messenger open en zie dat er post is dan klik ik vervolgens op
het envelopje (postvak in)en opent hij je persoonlijke pagina. Nu gebeurt
het volgende: tijdens het openen van deze persoonlijke pagina krijg ik de
melding "internet explorer werkt niet meer en wordt afgesloten er wordt naar
een oplossing gezocht". Vervolgens opent hij gewoon mijn persoonlijke pagina
en sluit hij dus niets af, ook niet als ik al eventuele pagina's geopend
heb.
Hoe kom ik van die vervelende melding af?

Ik heb Windows Vista Home Premium
Met vriendelijke groet,
Musicman

Re: Live Messenger
Henderikus Dijkstra schreef op 8-7-2008 22:58:
> [...]
> ik al eventuele pagina's geopend heb.
> Hoe kom ik van die vervelende melding af?

Een slechte invoegtoepassing van IE7? In IE7 - extra -
'invoegtoepassingen beheren' en ze daar allemaal eens uitschakelen.
Verschil?

Re: Live Messenger

news:8b1ff$4873d70e$5353d4bc$29674@cache100.multik abel.net...

> Een slechte invoegtoepassing van IE7? In IE7 - extra - 'invoegtoepassingen
> beheren' en ze daar allemaal eens uitschakelen. Verschil?

Had ik ook afgelopen avond, maar dan met ASDsee 7.0

--
Mvrg!

Henderikus Dijkstra

Re: Live Messenger
<David> schreef in bericht news:4873dc01$0$24759$bf4948fe@news.tele2.nl...

> news:8b1ff$4873d70e$5353d4bc$29674@cache100.multik abel.net...

> Had ik ook afgelopen avond, maar dan met ASDsee 7.0
>

> --
> Mvrg!

Beste Vista gebruikers.
Dankzij de tip van KarelV; een invoegtoepassing uitschakelen (HP Smart BHO
Class) is deze irritante melding verdwenen.

Hartelijk bedankt!
Musicman

sleutelaar

Re: Live Messenger
hp weg ermee
"Henderikus Dijkstra" <hd.spjl@tiscali.nl> schreef in bericht
> [...]

> Dankzij de tip van KarelV; een invoegtoepassing uitschakelen (HP Smart BHO
> Class) is deze irritante melding verdwenen.

Nico

Re: Live Messenger
> hp weg ermee

Geef eens een heel goede reden daar voor.

<knip>

--
Nico

Jan Ikzelf

Re: Live Messenger

"Nico" <master.man-nospam@hccnet.nl> schreef in bericht

> Geef eens een heel goede reden daar voor.
>
> <knip>
>
> --
> Nico

Dat zal ik je vertellen! Ik heb nou een paar keer meegemaakt dat HP gewoon
vond dat ik maar weer eens wat nieuws moest kopen omdat men vertikte om
nieuwere drivers voor bestaande apparatuur uit te brengen. Als ik dan kijk
hoe Canon en Brother daarmee omgaan... Een maat van mij heeft hetzelfde. Bij
ons komt HP er nooit, maar dan ook nooit meer in!

> [...]

> hoe Canon en Brother daarmee omgaan... Een maat van mij heeft hetzelfde. Bij
> ons komt HP er nooit, maar dan ook nooit meer in!

Ben ik blij dat ik dan altijd en nog steeds heel goed met m'n HP
printers en scanner kan werken, terwijl ze toch niet de nieuwste zijn
dit alles +/- 5 jaar oud.
Draait ook heel best met ViSTA.
Dus voor mij geen rede om HP er uit te doen.

> [...]
> 5 jaar oud.
> Draait ook heel best met ViSTA.
> Dus voor mij geen rede om HP er uit te doen.

Fijn voor jou dan. Maar ik heb al bij een ander onderwerp gemeld dat ik niet
meer verder op jouw vragen en zo inga. Dus lamaar.