DVD maker werkt niet meer

Bob

DVD maker werkt niet meer
Voor het besturen van een webcam op een bouwproject moest ik Axis Media
Control installeren. Sindsdien werken zowel Movie maker als DVD maker niet
meer. Nadat de programma's zich afsluiten krijg ik de melding "wordt
veroorzaakt door Axis Media Control". In moviemaker kun je in de veilige
modus het zgn. videofilter Axis ..... uitschakelen. Daarna kan ik movie make
rin ieder geval in de veilige modus gebruiken. Bij DVD maker kan ik geen
opties voor een video filter vinden.

Ik heb via configuratie software verwijderen de Axis Media Control verwijded
maar dat helpt niet. Ik heb movie maker opnieuw geïnstalleerd, dat helpt ook
niet.

Wie kan mij helpden??
Edward

Re: DVD maker werkt niet meer

"Bob" <Bob@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
news225431B-BE91-42AE-80CA-0B3EF2D10195@microsoft.com...
> [...]
> verwijded
> maar dat helpt niet. Ik heb movie maker opnieuw geïnstalleerd, dat helpt

is er geen uninstall voor Axis?

QPC

Re: DVD maker werkt niet meer

> is er geen uninstall voor Axis?

Dat schrijft ie toch?
Ik denk dat het in deze situatie verstandig is om terug te keren naar een
herstelpunt van VOOR de Axis-installatie.

Edward

Re: DVD maker werkt niet meer

"QPC" <thvk@xs4all.nl> schreef in bericht

> Dat schrijft ie toch?
> Ik denk dat het in deze situatie verstandig is om terug te keren naar een
> herstelpunt van VOOR de Axis-installatie.

via configuratie>software verwijderen , is iets anders dan de bij het
programma horende Uninstall uitvoeren
(volgens mij, maar wie ben ik?)

Bob

Re: DVD maker werkt niet meer
Inderdaad, dat is iets anders. Ik zie wel bestanden van Axis staan in program
files maar geen uninstall. Ook niet bij de verborgen of systeembestanden.

Bob

"Edward" wrote:

> "QPC" <thvk@xs4all.nl> schreef in bericht

> via configuratie>software verwijderen , is iets anders dan de bij het
> programma horende Uninstall uitvoeren
> (volgens mij, maar wie ben ik?)

Johnny T

RE: DVD maker werkt niet meer

"Bob" wrote:

> [...]
> maar dat helpt niet. Ik heb movie maker opnieuw geïnstalleerd, dat helpt ook

Bob het is nogal cru maar je kan toch gewoon systeem herstel of
je Backup center gebruiken om je systeem terug te zetten voor je Axis
installeerde?
Snel en makkelijk als je uninstall niet erbij hebt zitten,al moet je normaal
gesproken wel elk programma die je installeer in alle programma's terug te
kunnen vinden en via daar ook kunnen verwijderen.

> [...]
> program
> files maar geen uninstall. Ook niet bij de verborgen of systeembestanden.

ook vaak aangegeven als unwise.exe