Als administrator uitvoeren weer uitschakelen - hoe?

Robert

Als administrator uitvoeren weer uitschakelen - hoe?
Ik heb per vergissing voor het openen van een programma op 'als administrator
uitvoeren' geklikt en nu krijg ik iedere keer de mededeling of ik het
openen/uitvoeren van het programma (Van Dale Groot Woordenboek) wel vertrouw.
Voordat ik deze stommiteit had begaan, was er niets aan de hand en startte
het programma gelijk op. Ik heb de software opnieuw ge├*nstalleerd, maar dit
helpt niet: de mededeling blijft .... .
Hoe kan ik een en ander weer in orde krijgen (Windows Vista Premium).
Alvast dank voor de hulp.
R.

Re: Als administrator uitvoeren weer uitschakelen - hoe?

"Robert" <Robert@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> dit
> helpt niet: de mededeling blijft .... .
> Hoe kan ik een en ander weer in orde krijgen (Windows Vista Premium).

Bedoel je deze?
>Configuratiescherm\Gebruikersaccounts<

mijn naam

> [...]
> dit
> helpt niet: de mededeling blijft .... .
> Hoe kan ik een en ander weer in orde krijgen (Windows Vista Premium).

Wellicht: rechts klikken, eigenschappen, geavanceerd

Jan Verheijen

> [...]

> dit
> helpt niet: de mededeling blijft .... .
> Hoe kan ik een en ander weer in orde krijgen (Windows Vista Premium).

Heb je een snelkoppeling naar het programma:
R-klik op de snelkoppeling > Eigenschappen > Kies tabblad Snelkoppeling >
Geavanceerd
Vinkje weg voor 'Administrator uitvoeren'
Anders bij het programma zelf:
R-klik op het programma > Eigenschappen > Kies tabblad Compatibiliteit
Onder 'bevoegdheidsniveau' vinkje weg voor 'Dit programma als
administrator uitvoeren'

--
Succes
Jan

Robert

"Jan Verheijen" wrote:

> [...]

> R-klik op het programma > Eigenschappen > Kies tabblad Compatibiliteit
> Onder 'bevoegdheidsniveau' vinkje weg voor 'Dit programma als

Hallo Jan (en ook de andere beantwoorders),

Het is gelukt! inderdaad naar eigenschappen, vervolgens comptabiliteit.
Instellingen voor alle gebruikers aanklikken en vervolgens het vinkje
weghalen bij administrator.

Dank voor het snelle meedenken.

R.